Werking Kurkuma bij Sarcoid

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 08:52

MightyJoe schreef:
Het is absoluut niet minder troep :D
Het is niet echt zalf substantie, dus het druipt soms wat. Ik had een jas die ik ervoor gebruikte want ik zat er altijd onder. Paard ook :+

Nee dat lijkt me ook niet. Ik gebruik nog steeds kurkuma/vaseline mengsel als ik rare bultjes bij mijn honden tegen kom. Is goed smeerbaar omdat het een zalf wordt. Ik doe er dan vaak ook nog wat honingzalf bij. Sarcoiden bij mijn paard heb ik nooit meer terug gehad.

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 15:16

@babootje was dat bij je paard ook na behandeling met de zelf gemaakte kurkuma zalf? Ik kwam ook een andere zal tegen, virex van Hilton Herbs, die specifiek ook voor goedaardige gezwellen gebruikt kan worden. Ik wil vooral niets dat brandt of pijnlijk is

marjor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 18:11

Heleennn schreef:
@babootje was dat bij je paard ook na behandeling met de zelf gemaakte kurkuma zalf? Ik kwam ook een andere zal tegen, virex van Hilton Herbs, die specifiek ook voor goedaardige gezwellen gebruikt kan worden. Ik wil vooral niets dat brandt of pijnlijk is

De Virex crème heb ik bij mijn paard gebruikt samen met Kurasyn. Werkte super. Je zit zelf niet onder, je hoeft ook niet meteen je handen te wassen en het is totaal niet pijnlijk voor het paard.