Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zammie schreef:Wat verwacht je dan TS? Je hebt het blijkbaar niet in je zitten, dat je kunt zien dat jouw paard al een hele lange tijd met veel pijn loopt. Stel dat dit paard er niet meer is en je koopt een ander, dan gebeurt het gewoon weer. Jij ziet niet dat je paard wat mankeert. Dat inzicht heb je niet en het is de vraag of je dat ooit zult krijgen. Dan vind ik ook, dat je beter geen paard kunt hebben. Ik hoop oprecht dat je met dit paard naar een goede kliniek gaat en hem laat nakijken, met alles erop en eraan... Maar ben bang, dat je dat niet gaat doen. Waarom weet ik niet, maar heb dat gevoel nou eenmaal..
vickyP schreef:Zammie schreef:Wat verwacht je dan TS? Je hebt het blijkbaar niet in je zitten, dat je kunt zien dat jouw paard al een hele lange tijd met veel pijn loopt. Stel dat dit paard er niet meer is en je koopt een ander, dan gebeurt het gewoon weer. Jij ziet niet dat je paard wat mankeert. Dat inzicht heb je niet en het is de vraag of je dat ooit zult krijgen. Dan vind ik ook, dat je beter geen paard kunt hebben. Ik hoop oprecht dat je met dit paard naar een goede kliniek gaat en hem laat nakijken, met alles erop en eraan... Maar ben bang, dat je dat niet gaat doen. Waarom weet ik niet, maar heb dat gevoel nou eenmaal..
Waauw,dat moet voor jou helemaal geen geweldig gevoel zijn... en dus mijn vraag is dan ook meteen beantwoord: neen, jij leest niet wat ik heb geschreven. Jammer.
maikeltje schreef:Zooooo wat een reacties!
Als TS geen paard mag omdat ze niet voelt dat ie niet rad is, dan kun je meer dan de helft van paardenbezittend Nederland zijn of haar paard af nemen.
TS ik geloof je wel. En ik geloof ook dat je het beste met je dier voor hebt. Ik hoop van harte dat het goed komt met je paard en ik hoop dat je ons op de hoogte wil houden.
vickyP schreef:
_kajo_ schreef:Ik heb zojuist het linkje van één van de longeerfilmpjes naar mijn zus gestuurd. Zij heeft, zegt ze zelf, nul,nul verstand van paarden. Heb haar niets verteld alleen wat ze van het paard vond. Haar reactie: "stijve kont". Een leek kan het dus zien!
vickyP schreef:Het was dus toen al dat ik groen licht kreeg van de DA. En dus idd zo blijven rijden. Je kan je je niet inbeelden hoe schuldig ik me nu voel...
Babootje schreef:Ik kan me ook echt geen dierenarts (hier( voorstellen die jou zou zeggen: rij maar door op dat paard.
newt schreef:Bij deze heb ik het topic getemd. TS is nu lang genoeg met de feiten op de neus gedrukt, er is nu al vaak genoeg gezegd wat er gedaan moet en TS zelf heeft ook al vaak genoeg gezegd dat zij er na haar vakantie wat aan zal gaan doen, (wat ik oprecht hoop dat je zult gaan doen). Bruintje heeft het duidelijk gemaakt en Zammie blaat er nog een keer over heen met haar "blablabla", klaar nu.
Ik hoop dat je ons op de hoogte wilt houden van het vervolg.