Superpony, klonk jullie merrie vergelijkbaar met Mick?
Vriendlief kan zeker gelijk hebben hoor, heeft hij al eerder gehad met mijn merrie.
Ik zat er eigenlijk aan te denken om mijn merrie mee te verhuizen. Niet direct voor haar, maar meer voor meneer. Anders staat hij daar namelijk helemaal in zn uppie en dat vind ik ook niet eerlijk.
Punt is dus, gaat dat goed mijn merrie op gras... Dat is de vraag.
Afscheid nemen is heel moeilijk, maar uiteraard wil ik ook de meest eerlijke beslissing nemen.
Hij heeft schaduw ja, hij staat eigenlijk het liefste in zijn stal, dat is altijd al zo geweest.
Ik kan hem voor een aantal maanden naar mijn oude pensionstal brengen (althans daar ga ik even vanuit)
Jet, en of je je machteloos kan voelen..
Vervelend dat je in een soort gelijke situatie gezeten hebt.
Maagzweren ja idd.. zelf nog niet eens aan gedacht, zal het zeker meenemen! Bedankt.
Jobomara, hij krijgt flixotide en combivent en in de combivent zit idd salbutamol. En dat smaakt idd heel vies ik weet het 
Als het een smaak kwestie is, vind ik het gek dat hij het voorheen niet gedaan heeft.
Jeetje Karuna dat is ook niet niks zeg..
OleJon ik moet nog 2 weken in principe, die maken we ook zeker af hoor!
Mick mag wel op gras, maar mijn merrie niet.
Iedereen ontzettend bedankt voor de lieve berichtjes
En jullie zullen het niet geloven .. Maar vandaag ging het geweldig..
Vanmorgen heb ik niet gewandeld na het vernevelen want het kwam met bakken uit de hemel 
Vanmiddag wel gewandeld, en hij had er zin in! Hij is ook bijna de hele weg stil geweest. Vrolijk was hij zelfs, 2 bokkensprongen onderweg en 3 pogingen tot aandraven .. bij de laatste poging heb ik m maar een paar passen laten draven..
Dat ging goed, terug op de pad begon hij wat te gorgelen en gapen.. maar het viel zo ontzettend mee.
Vandaag heb ik sinds lange tijd de echte oude Mickey weer gezien. De deugniet die gekke bokkensprongen uit haalt, er vandoor wil, mijn bezem afpakt, mij aflebbert en dan stiekem een keer hapt
Wat moet ik hier nu mee..