Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Farjen schreef:Ik heb zonet de colltrui besteld, ik ben erg benieuwd want mijn nek en rug spieren staan echt continu onder spanning met veel hoofdpijn als gevolg.. ik hoop dat ik de maat goed heb gegokt, weet iemand hoe deze vallen?
plutolover schreef:Ik twijfel over de singel of ik de 55cmneem. Vanwege de uitstekende stukken ben ik bang dat die dan niet zou passen.
Zo jammer dat er vaak goede dingen alleen onderhand in paard formaat is. Net of een pony minder is..
suikermeisje schreef:plutolover schreef:Ik twijfel over de singel of ik de 55cmneem. Vanwege de uitstekende stukken ben ik bang dat die dan niet zou passen.
Zo jammer dat er vaak goede dingen alleen onderhand in paard formaat is. Net of een pony minder is..
Mensen met paarden (maat full vaak) kopen vaker en eerder duurdere producten voor hun dieren dan ouders van kinderen met pony's. Dat soort dingen vinden ze dan maar geldverspilling.
Nouvel schreef:Farjen schreef:Ik heb zonet de colltrui besteld, ik ben erg benieuwd want mijn nek en rug spieren staan echt continu onder spanning met veel hoofdpijn als gevolg.. ik hoop dat ik de maat goed heb gegokt, weet iemand hoe deze vallen?
Ik zit dus net over hetzelfde te denken, wil ook graag de coltrui of iets voor mijn nek/rug qua BoT kleding, maar hoe vallen de maten??
plutolover schreef:_San87_ schreef:Waarom zou je een product dat niet past niet retour kunnen zenden zodat je je geld terug krijgt?
Vaak kan je wel retoueeren. Maar bij sommige webshops krijg je dan geen geld terug maar een tegoed bon of alleen ruilen..
plutolover schreef:_San87_ schreef:Waarom zou je een product dat niet past niet retour kunnen zenden zodat je je geld terug krijgt?
Vaak kan je wel retoueeren. Maar bij sommige webshops krijg je dan geen geld terug maar een tegoed bon of alleen ruilen..
josie schreef:Heeft iemand een idee hoe de paardendekens vallen kwa maat?