Heb echt in enorme spanning je bericht afgewacht. Fijn dat die wilskracht er nog is!! Hopen dat de norit nu wel kan en dat de extra medicatie aanslaan.
Heel veel sterkte vannacht!
Sterkte vannacht
Mirranda
Geplaatst: 04-08-16 19:34
Nou, heel veel sterkte vannacht. maar heel fijn dat hij zelf nog wil. Absoluut nog niet het moment om hem op te geven in ieder geval.
We duimen hard verder voor hem
Ootie
Geplaatst: 04-08-16 19:39
Heel veel sterkte! Hopelijk komt hij de nacht goed door.
Gelukkig! Dat geeft een beetje moed... Knokken lief beestje, ga ervoor, zet hem op...
croyslover
Geplaatst: 04-08-16 20:01
we hadden heel de dag geen internet, echt nu net 3 minuten gelee pas , meteen dit gaan lezen en jee ben blij voor je dat hij nog leeft en op knokken staat!!!
RW gelukkig heb je nog geen beslissing hoeven maken. Zijn er ook andere bloedtesten gedaan om koliek icm iets anders uit te sluiten in het geval het niet alleen koliek zou zijn?
Ik neem aan van wel, in Utrecht weten ze immers wat ze doen maar wellicht kan het nog iets helpen.
Over nog een beetje hooi zei ML idd dat het kan helpen de vertering op gang te houden.
Ik val zomaar in dit topic. Ik wil je heel veel sterkte wensen TS! Ik hoop op een goede avond en nacht.
rockwitch
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-16 20:14
Hij wordt meerdere keren per dag geprikt voor bloed. Zijn HT (heeft met uitdroging te maken) was nog niet goed en de eiwitten waren wel wat lager. Hij heeft gewoon hele zware colitis. Voor de rest hebben ze het nergens over gehad qua andere dingen die nog mee zouden kunnen spelen.
Ik ben ook al even mee aan het lezen. Ga vanavond en vannacht heel hard duimen voor je dat het de betere kant op gaat! Hoop echt voor je dat het goedkomt Vreselijk om dit mee te moeten maken
Fijn om het nieuws te lezen. Super dat hij zo knokt, en jij ook!! Ik duim nog steeds. Wens jullie vannacht veel kracht, moed en positiviteit.
Renske_W
Geplaatst: 04-08-16 20:47
pien_2010 schreef:
Fijn. Dan vecht jij met hem mee en wij blijven duimen.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten!
Berriepi
Geplaatst: 04-08-16 20:48
Ik lees al het hele topic mee, eerst leek het goed te gaan, toen helemaal niet. Maar gelukkig wil je paardje nog vechten, ga ervoor! Doe wat goed voelt voor jou en je paard!! Sterkte en heel veel succes gewenst! Ik duim héél hard!!!
ik kwam ook weer even spieken en hopen op goed nieuws ... en oef, jullie zijn er nog niet maar er is nog steeds hoop!! We gaan gewoon verder met duimen!
Veel sterkte voor jou, voor vanavond, vannacht ... Probeer wat te slapen en ik hoop dat je morgen toch een beetje kan genieten van de verjaardag van je zoontje, voor zo ver dat kan ...