Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jobamara schreef:Dat zou heerlijk zijn om je meisjes weer lekker thuis te hebben, Scheelt een hoop op en neer gerij want je wilt toch dat ze eet he.
gohya schreef:Ik wist helemaal niet dat je merrie dan niet weg mag als het veulen koorts heeft?
Het is toch je merrie die daar staat vanwege een aandoening? of heeft het te maken dat het veulen je merrie miss. ergens mee kan besmetten? Ik begrijp het niet zo goed.
Jet schreef:Ik weet niet of het verstandig is een veulen dat koorts heeft naar huis te halen, dus ik nam aan dat ze in elk geval daarom daar nog bleven. Hopen dat ze dan inderdaad donderdag mooi samen naar huis kunnen!
AmFe schreef:Mijn god. Ik vind het er zo heftig uit zien dat ik echt ga kiezen voor spoelen door de neus met die techniek in Duitsland als het nodig gaat zijn!
Mijn paard gaat op zich heel goed. Voelt zich prima. Drie dagen na start slijmoplosser begon het een dag enorm te lopen, daarna twee dagen bijna niets en nu weer een beetje meer..
Ik weet dat ik weken/maanden moet wachten en was erg blij met de uitslag van de CT maar merk nu toch dat het ergens wel vreet omdat er niet concreet iets gebeurt en niemand zeker weet dat het op deze manier daadwerkelijk over gaat.. Dus ben op zich positief maar niet helemaal zorgeloos helaas!
Veel sterkte nog!!