Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
safina schreef:Roxxiejj schreef:Overigens nog even een oproepje van onze kant: wij komen graag in contact met stallen die een soortgelijke situatie hebben meegemaakt. Hoe zag bij jullie het verloop van het virus eruit, wat was het ziektebeeld, hoe muteerde het virus zich en vooral: welke medicatie werd gegeven door dierenartsen. En wat jullie er zelf aan deden.
Namen of contact gegevens van bedrijven mag ook!
http://www.thehorse.com/articles/37198/ ... rding-barn
Hier de ervaringen van iemand die het ook meegemaakt heeft. Misschien is dit de moeite waard op te lezen?
FriesWytske schreef:Ik ben een stille meelezer in dit topic. Maar vond jouw opmerking behoorlijk aanvallend, chevax. Net alsof de mensen die hier nu mee te maken hebben. Maar wat aan het aanmodderen zijn. Terwijl ze zoals ze zelf ook zeggen gewoon de richtlijnen volgen die hun verteld zijn.
carolina1278 schreef:Dit is wel gemeld door de instanties chevax, maar bij ons helaas niet meer mogelijk door de vele besmettingen die er al waren, de paarden staan nu een stal uit elkaar wat voldoende moet zijn volgens de quarantaine richtlijnen om verdere besmetting te voorkomen
Allienda schreef:Ik vind het zo jammer dat er altijd betweters zijn, ik ken Carolina als iemand die alles maar dan ook alles voor haar paard doet -daar kunnen veel paardeneigenaren wat van leren!!!-............... Er is overigens meerdere malen aangegeven dat er gewerkt wordt met verschillende (officiele) instanties en die weten echt wel waar ze mee bezig zijn.
Ik vind het onwijs vervelend dat dit weer gebeurd is, we hopen dat het idd een koliek is geweest en we duimen wederom dat alles nu op zijn pootjes terecht gaat komen. Is het buiten dit geval verder alles goed met de paarden op stal?
Chiave schreef:Jeetje Carolina, wat kom jij ontzettend onaardig uit de hoek! Er worden hier vragen gesteld.. Geen aantijgingen gedaan.