Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxsalinaxx schreef:Iedereen enorm bedankt!!
Alsnog is 2015 een mooi jaar geweest! We zijn enorm voorruit gegaan en door wedstrijden gevlogen, en zelfs de oorzaak van de bloedneuzen is achterhaald en behandeld! alleen november was een rotmaand omdat we heel de maand in spanning hebben gezeten. maar nu kan ze lekker herstellen.
De arts denkt aan 6 a 8 weken herstel dus hopelijk is ze in februari weer helemaal topfit in orde!
@Sandraverl,
Jeetje wat naar, en vooral omdat je paard nog steeds niet volledig hersteld is!
bij welke kliniek ben jij geweest? ik vind ook wel apart dat ze geen drains erin hebben gedaan! hierdoor zal het inderdaad langer duren voordat het genezen is! ik hoop voor je dat het toch opschiet en dat je paard snel de oude is!
SandraVerl schreef:xxsalinaxx schreef:Iedereen enorm bedankt!!
Alsnog is 2015 een mooi jaar geweest! We zijn enorm voorruit gegaan en door wedstrijden gevlogen, en zelfs de oorzaak van de bloedneuzen is achterhaald en behandeld! alleen november was een rotmaand omdat we heel de maand in spanning hebben gezeten. maar nu kan ze lekker herstellen.
De arts denkt aan 6 a 8 weken herstel dus hopelijk is ze in februari weer helemaal topfit in orde!
@Sandraverl,
Jeetje wat naar, en vooral omdat je paard nog steeds niet volledig hersteld is!
bij welke kliniek ben jij geweest? ik vind ook wel apart dat ze geen drains erin hebben gedaan! hierdoor zal het inderdaad langer duren voordat het genezen is! ik hoop voor je dat het toch opschiet en dat je paard snel de oude is!
Ik ben dit jaar al 5 keer in Lummen geweest. 2 keer opnames voor onderzoeken, 1 keer voor een biopsie en check-up en 2 keer voor een ingreep. De 1ste keer moest er een kies uit en in september dan die neusschelpen (wat blijkbaar een zeldzame ingreep is die weinig klinieken durven uitvoeren en waarbij veel paarden tijdens de ingreep leegbloeden of na de ingreep niet meer kunnen rechtstaan).
De complicaties bij de mijne zijn nog steeds neusloop op sommige dagen, de oorspronkelijke wonde genas moeilijk, daarna had hij een abces en nu geneest de wonde van dat abces weer moeilijk.
xxsalinaxx schreef:UPDATE!!!!!!!!!!
Operatie is goed gelukt, ze hebben staand kunnen opereren. Ze hebben alles weg kunnen halen en hebben 2 gaten in haar hoofd gemaakt via voorhoofdsholte en onderkaak.
Ze heeft daar ook drains in zodat ze haar deze week paar keer kunnen spoelen. Eind van de week belt hij of ze naar huis mag ja of nee. Maar het is nu iederegeval over en hij zei zoals de ervaring leert komt het niet meer terug omdat het helemaal is weggehaald!
Ze staat alweer rustig op stal te eten!
Wat ben ik blij en trots op haar!!!