Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, kwestie van voldoende blijven voeren (maar dat doe je zo te lezen al) , gericht trainen maar ook de tijd nemen.
!
ja tijd is het sleutelwoord met deze paarden 
dat hoeft niet 6 x per week week. Maar zorg voor regelmaat want spieren zullen er toch wel opgetraind moeten worden 
ikkedus schreef:Pfff wat een werk zit er in deze glimworm! Respect voor al jouw moeite!
Totaal of topic: ik zou haar graag eens onder het zadel zien. Puur uit nieuwsgierigheid.
Ik zie op de foto's nog steeds wel verschil tussen links en rechts bij het bekken. Er is mij door een osteopaat aangeraden om aan de hand ( om te beginnen), achterwaarts regelmatig mee te pakken, om het paard het bekken goed te leren kantelen en de lendenen te versterken.
Ik heb alleen jouw eigen Posts gelezen, dus excuus als dit evt achterhaald is.
(rijvereniging is in de straat dus starten is zo ongeveer een thuiswedstrijd en doen we ook maar heel sporadisch). Ik hou jullie op de hoogte...
DatBenIkNou schreef:Ziet er goed uit! Lifeforce is een duur supplement. Zijn er hier meer mensen bekend mee toevallig?
enige resultaat was bezoekje kliniek omdat zijn darmen helemaal van slag waren
komt er hier niet meer in dus.
DatBenIkNou schreef:Myoplast bevat wel veel suikers? Worden ze niet 'heet' ervan? Paard is wegens beenwond tijd uit training geweest en we mogen nu weer gaan opbouwen.
DatBenIkNou schreef:Myoplast bevat wel veel suikers? Worden ze niet 'heet' ervan? Paard is wegens beenwond tijd uit training geweest en we mogen nu weer gaan opbouwen.