Mijn pony is veel te mager...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 08:44

Fijn dat je nog eens wat laat weten!, zulke foto,s zijn nooit leuk maar je weet wel hoe goed het nu met hem gaat!!!
was er een directe oorzaak of was het samenloop van een aantal zaken (louter nieuwsgierigheid!, je hoeft niet te antwoorden).

poownylover

Re: Mijn pony is veel te mager...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-15 13:24

volgens de homeopaat ware het verschillende kleine dingetjes, maar de grootste oorzaak was toch wel het brood, zijn darmen waren daardoor helemaal verpest.. Sommige pony's kunnen dat wel hebben, maar hij dus niet.

Pumpkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 14:24

wat fijn dat het zo goed gaat! En helemaal fijn dat je er ook achter bent gekomen waar je pony nu last van had. Begrijp alleen het brood niet zo goed. Het was toch de vorige eigenaar die de pony drie halve broden per dag voerde? Kwam de terugslag daarvan dan pas toen de pony bij jullie kwam te staan of waren de darmen zo gewend geraakt aan het brood dat omschakelen niet goed verliep?

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 17:13

Oef ik heb nooit geweten dat brood zo slecht was, ga nu maar een bordje maken....hier krijgen ze ook weleens wat van de touristen! :x

poownylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 20:56

#weidebloem, was inderdaad zo dat zijn darmen er helemaal aan gewend waren geraakt. Wij zijn er ook pas 2 maanden nadat we hem hadden gekocht achtergekomen dat hij zoveel brood kreeg. Hij kreeg ongeveer 3 broden per dag ipv gewone brok..