Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Orrie_VBW schreef:We hebben dekens op haar gelegd. Maar het rare vindt ik dat als we haar omhoog takelen ze helemaal niks doet, geen enkele poging om de benen er onder te krijgen. Naar de kliniek kan niet, want we krijgen haar niet omhoog wat nodig is om de trailer in te gaan. Ze eet en drinkt gewoon en mest ook.
TsarinaZ schreef:lees al het hele topic mee en hoewel ik het eens ben dat er echt wel meer kan gedaan worden als Ts of zus of wie dan ook echt wil, vind ik wel dat bokt er (weeral) een heel drama over maakt.
simodi schreef:TsarinaZ schreef:lees al het hele topic mee en hoewel ik het eens ben dat er echt wel meer kan gedaan worden als Ts of zus of wie dan ook echt wil, vind ik wel dat bokt er (weeral) een heel drama over maakt.
Een drachtig paard dat al een aantal weken kreupel is en steeds gaat liggen en telkens opgejaagd moet worden om op te staan en vervolgens al 1,5 dag in een buitenbak ligt ... dat is ook een drama!
Zoals ik ook al eerder aangaf, er zijn vast bokkers in de buurt die graag willen helpen.
Pally schreef:Ik vind het echt heel erg jammer dat iedereen zomaar zijn conclusies trekt. Ts kan echt niet bij haar paard zijn en heeft daar een hele goede reden voor die ik hier niet op internet ga zetten. Zoek eens op haar of mijn berichten, dan word het eea misschien duidelijk.
Ik woon op ruim een dik uur rijden van haar paard en kan er dus niet zijn, hoe graag ik zou willen. Het paard staat op een pensionstal.
Ik heb net contact gehad met haar man, die nu dus de zorg voor het paard heeft. Hij gaat in overleg met de staleigenaar en de hengstenboer. Ik heb verder nog niet gehoord wat nu de bedoeling is.
Jammer dat er zo veel ramptoeristen zijn die denken dat we niks beters te doen hebben dan 24/7 op bokt te gaan zitten.
Ow, btw mijn avater heeft helemaal niks met het betreffende paard te maken.
manie schreef:Wat een raar topic![]()
Zelfs met de voorgeschiedenis van TS blijf ik het bijzonder apart vinden....
Paard verdient nu alle zorg en aandacht, dan BEN je er gewoon
simodi schreef:TsarinaZ schreef:lees al het hele topic mee en hoewel ik het eens ben dat er echt wel meer kan gedaan worden als Ts of zus of wie dan ook echt wil, vind ik wel dat bokt er (weeral) een heel drama over maakt.
Een drachtig paard dat al een aantal weken kreupel is en steeds gaat liggen en telkens opgejaagd moet worden om op te staan en vervolgens al 1,5 dag in een buitenbak ligt ... dat is ook een drama!
Zoals ik ook al eerder aangaf, er zijn vast bokkers in de buurt die graag willen helpen.