Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsiegek schreef:Ben net weer naar hem toe geweest en hij stond er een stuk rustiger en vrolijker bij. Vanmiddag was hij echt nukkig en een beetje klam.
Nu was de temperatuur weer netjes gezakt. Drainage wondje weer even schoon gemaakt en toen hij even stond te blazen en daarbij de spier aanspande kwam er weer een grote straal vocht uit, wel wat roder dan normaal dus even goed in de gaten houden.
De musketons van zijn halstertouwen waren stuk dus heb daar nu andere aangemaakt, van die grote druppelvormige. Deze zitten aan zijn halster dmv strotouwtjes dus bij eventuele paniek komt hij wel los.
Iets korter ook gezet en de stalbaas zorgt ervoor dat er niet te veel gevallen hooi onder het net blijft liggen want daar kan hij niet bij en dat zou ook een reden kunnen zijn voor het lostrekken.
bliver schreef:horsiegek schreef:Ben net weer naar hem toe geweest en hij stond er een stuk rustiger en vrolijker bij. Vanmiddag was hij echt nukkig en een beetje klam.
Nu was de temperatuur weer netjes gezakt. Drainage wondje weer even schoon gemaakt en toen hij even stond te blazen en daarbij de spier aanspande kwam er weer een grote straal vocht uit, wel wat roder dan normaal dus even goed in de gaten houden.
De musketons van zijn halstertouwen waren stuk dus heb daar nu andere aangemaakt, van die grote druppelvormige. Deze zitten aan zijn halster dmv strotouwtjes dus bij eventuele paniek komt hij wel los.
Iets korter ook gezet en de stalbaas zorgt ervoor dat er niet te veel gevallen hooi onder het net blijft liggen want daar kan hij niet bij en dat zou ook een reden kunnen zijn voor het lostrekken.
met strotouwtjes? een ruk en hij is los. Dan voorspel ik je dat je hem morgen weer liggen vind
Pieteritus1 schreef:Dat ziet er indrukwekkend uit, TS!
Hoe moet ik zijn revalidatie voorstellen? Hij moet vaststaan in de stal? Ik neem aan dan aan twee kanten?
Mag je dan wel met hem stappen aan de hand en hoe lang zal het duren voordat hij zodanig hersteld is dat hij los mag staan op stal en evt. rustig mag lopen?