Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dimple schreef:Tea tree druppels.
Verder heb ik een middeltje wat mijn DA zelf maakt.
Verder wat een ABSOLUTE aanrader is: Hypozin. De sterkste zinkzalf die je kunt vinden, bij Agradi te koop. Werkt super!!!!!
Heimdallr schreef:Wat doen jullie tegen rotstraal, mijn paard is er gevoelig voor. Heeft toen ik hem kocht rotstraal gehad en nu 8 jaar later heeft hij linksvoor weer rotstraal. Ik heb een busje van 25 euro gekocht en merk niet echt dat het zo super goed helpt. Nu ben ik op zoek naar wat andere middelen voor als het nog een keer terug komt.
pien_2010 schreef:Zonet moet ik ook wel lachen met in mijn gedachte dit topic. Ogen zijn wat geïrriteerd van paard dus homeopathische oogdruppel gedaan na uitwassen met kamille. Zie ik dat paard een lapje van de huid van zijn neus heeft ter grote van een vijftig cent. Baal ik zo van, met al die vliegen hier die natuurlijk daar gelijk met zijn allen op af vliegen om eens lekker te laten pussen. Dus pak ik de acederm wondspray en toen ik aan het spuiten was vroeg ik me af, zijn er menen die hiervoor iets alternatief gebruiken? Ik zal niet zo gauw veranderen, maar ik vroeg het me gewoon af.
pien_2010 schreef:Zonet moet ik ook wel lachen met in mijn gedachte dit topic. Ogen zijn wat geïrriteerd van paard dus homeopathische oogdruppel gedaan na uitwassen met kamille. Zie ik dat paard een lapje van de huid van zijn neus heeft ter grote van een vijftig cent. Baal ik zo van, met al die vliegen hier die natuurlijk daar gelijk met zijn allen op af vliegen om eens lekker te laten pussen. Dus pak ik de acederm wondspray en toen ik aan het spuiten was vroeg ik me af, zijn er menen die hiervoor iets alternatief gebruiken? Ik zal niet zo gauw veranderen, maar ik vroeg het me gewoon af.
Pandora2 schreef:Honing van bij de imker...het puur zuivere spul dus... wondjes zijn zo op 123 weer genezen
pien_2010 schreef:[***] schreef:Wat doet een antroposofische arts?
Een antroposofisch arts (a.arts) werkt vanuit de antroposofie. Rudolf Steiner (RS) heeft tijdens zijn leven nogal wat richtlijnen en wetenswaardigheden ontwikkeld voor het onderwijs (Vrije Scholen), geneeskunde (a.arts die veelal werken in therapeutica), landbouw (biologische landbouw), verstandelijk gehandicapte zorg (heil pedagogie) en meer.
therapeuticum.
Pandora2 schreef:pien_2010 schreef:Zonet moet ik ook wel lachen met in mijn gedachte dit topic. Ogen zijn wat geïrriteerd van paard dus homeopathische oogdruppel gedaan na uitwassen met kamille. Zie ik dat paard een lapje van de huid van zijn neus heeft ter grote van een vijftig cent. Baal ik zo van, met al die vliegen hier die natuurlijk daar gelijk met zijn allen op af vliegen om eens lekker te laten pussen. Dus pak ik de acederm wondspray en toen ik aan het spuiten was vroeg ik me af, zijn er menen die hiervoor iets alternatief gebruiken? Ik zal niet zo gauw veranderen, maar ik vroeg het me gewoon af.
Honing van bij de imker...het puur zuivere spul dus... wondjes zijn zo op 123 weer genezen
LHO schreef:pien_2010 schreef:
Een antroposofisch arts (a.arts) werkt vanuit de antroposofie. Rudolf Steiner (RS) heeft tijdens zijn leven nogal wat richtlijnen en wetenswaardigheden ontwikkeld voor het onderwijs (Vrije Scholen), geneeskunde (a.arts die veelal werken in therapeutica), landbouw (biologische landbouw), verstandelijk gehandicapte zorg (heil pedagogie) en meer.
therapeuticum.
Biodynamische landbouw, niet biologischeHet begraven van koeienhoorns gevuld met mest om maanstraling op te vangen. En ik denk dat je in plaats van fysiotherapie fythotherapie bedoeld.