xxsalinaxx schreef:We gaan ook even het voer bekijken idd.
Ze krijgt per dag 1 of een halve schep vipagraan, dua geen suiker ect. Wel krijgt ze bijna elke dag een halve schep muesli en soms een hele. Ligt eraan of ze wat gedaan heb ja of nee.
Heel erg bedankt, ik zit ook met me handen in het haar en te denken wanneer de grens is..
Het is wel een keer klaar, zoiets houd je geen jaren meer vol. Je komt van het ene probleem in het andere, paard is er ook wel een keer klaar mee lijkt me

Ja qua voer kan er soms net iets in zitten , van die stofjes waarmee ze het voer verwerken en ook muesli's een soort gluten oid het is in ieder geval het proberen waard. het stofje waarmee een brokje geperst moet worden kan soms al een reactie op roepen maargoed de wonden genezen wel goed van je paard dus opzich zit dat daar van binnen wel goed

mijn paard was dat ook ze stond aan huis. En meerdere keren per dag als ze mij zag hinneken. Ze stond met hinnekend in de wei op te wachten als ik van school kwam. Was nog wel blij. Maar toch heb ik de keuze moeten maken gezien de aard van de blessure om haar in te laten slapen...