pien_2010; snap je nu een beetje onze reacties? voordat Odi overleed had zowiezo de DA er bij gehaald moeten worden. Nu Odi is overleden al hélemaal, tenminste dan nog voor de overgebleven pony.
Scala schreef:Als hij nog steeds moeite heeft met opstaan na de hoefsmid halen we de dierenarts erbij.
Scala schreef:Om geldredenen hebben we besloten om de dierenarts erbij te halen als de hoefsmid ons dat aanraad.
We vragen de hoefsmid eerst om advies, ik denk dat dit het beste is.
Vervolgens wordt de DA 'gebeld' voor wormkuren (al vraag ik mij af of de betreffende DA ook wormkuren had gegeven indien hij met eigen ogen de verzwakte pony's had gezien) en geeft DA telefonisch het advies om pony's niet te wassen tegen luis ivm. het weer, zo blijkt uit diverse posts van TS.
Op 19 oktober opende TS dit topic en liep pony ook al niet goed, lag heel veel.
Op 3 november om 13.00 uur post TS dat het heel erg slecht gaat met Odi (alarmerende situatie)
op 4 november om 08.00 uur post TS dat Odi 'zojuist' is overleden
Scala schreef:Ik ben 16 jaar en die pony's staan onder mijn vaders naam. Ze zijn niet van mij. Ik heb geen geld om de dierenarts te betalen. Ik heb helemaal geen recht om de dierenarts te bellen. Ik zal toch echt moeten wachten op mijn ouders. Ik kan niet anders, ook al zou ik dat zo vraag gewild hebben. En nu kun je me wel misschien willen uitmaken voor harteloos en weet ik het wat, maar ik heb geen recht om de dierenarts te bellen zonder toestemming van mijn ouders.
Ik neem aan dat ouders terug zijn gekomen maar DA niet wilden bellen blijkbaar. In de tussentijd is Odi overleden.
Scala schreef:Dank jullie wel voor jullie lieve reacties.
Het is niet vastgesteld door de dierenarts, want de dierenarts is helemaal niet geweest.
Odi is vanmiddag opgehaald, wat ze met hem gaan doen (crematie?) weet ik niet.
We laten de dierenarts denk ik wel even langskomen ja.
Ik hoop dus echt van harte dat de DA nou toch eindelijk eens ingeschakeld gaat worden.