Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:In de homeopathie ( en dat zal dan ook wel voor de bioresonantie gelden) wordt altijd de norm 'het moet eerst erger worden' gehanteerd.. ik had jouw reactie dus op voorhand al kunnen voorspellen. Maar misschien wil je eens uitleggen waarom dan de 'voorspelde terugslag' zo logisch is?
moonfish13 schreef:![]()
Van koeien gemaakt, maar zonder de bijwerkingen van prednison.
Wondermiddel, ook voor stresskippen als mijn vader.
Jannepauli schreef:In de homeopathie ( en dat zal dan ook wel voor de bioresonantie gelden) wordt altijd de norm 'het moet eerst erger worden' gehanteerd.. ik had jouw reactie dus op voorhand al kunnen voorspellen. Maar misschien wil je eens uitleggen waarom dan de 'voorspelde terugslag' zo logisch is?
geerke schreef:moonfish13 schreef:![]()
Van koeien gemaakt, maar zonder de bijwerkingen van prednison.
Wondermiddel, ook voor stresskippen als mijn vader.
Heeft het geen bijwerkingen?Ik weet wel dat het lichaam 'anders' omgaat met chemische varianten.
Maar een te hoog cortisol(mijn paard heeft cushing)wat het lichaam dus zelf doet heeft ook bijwerkingen,dezelfde als prednison.
wilmatj schreef:Ik heb nog even een vraagje.
De laatste tijd als ik Shirley hoor hoesten dan laat ze eigenlijk altijd tegelijk scheten. Waardoor kan dit komen.
Is dit raar en zou hier meer achter kunnen zitten?
wilmatj schreef:Paard kucht af en toe nog ja. prednison kreeg het ook niet voor elkaar dat het stopte dus ga er niet vanuit dat het zo snel over zou zijn. Haar hoesten is veel erger geweest echt niet te vergelijken met wat ze nu doet.
Sientje schreef:wilmatj schreef:Ik heb nog even een vraagje.
De laatste tijd als ik Shirley hoor hoesten dan laat ze eigenlijk altijd tegelijk scheten. Waardoor kan dit komen.
Dit zegt mij 'alleen maar' dat het haar veel kracht kost om te hoesten, waardoor ze aan de achterkant haar spieren niet helemaal onder controle heeft. Ik houd er nooit zo van als dat gebeurt.