Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wilma84 schreef:Nog niet tegen gekomen als tip: ik ben nu een aantal (kleine) sarcoïden aan het smeren met 'zovirax'. Dat is toch nog steeds 8 euro voor een tube van 2 gram. Bij de apotheek haal je het merkloze equivalent (aciclovir zalf 5%) voor nog geen 4 euro per tube...
Ik ben nu twee weken aan het smeren, 1x per dag, en het lijkt te werken. Nog maar 1,5 tot 5,5 maand te gaan!
Shaartje1991 schreef:Ik wil me ook even melden hier, ik heb alle pagina's gelezen en heb veel aan jullie verhalen gehad! Ik ben ook in het bezit van een paard met een sarcoide. Ik ga deze week beginnen met zovirax smeren. Ook ga ik een foto dagboek bijhouden. Als er verandering zichtbaar is zal ik de foto's hier plaatsen.
Iedereen bedankt voor het delen van jullie verhalen, dit heeft mij ertoe gezet héél veel research te doen en ben ik tot mijn uiteindelijke beslissing gekomen.
Standardbred schreef:Shaartje1991 schreef:Ik wil me ook even melden hier, ik heb alle pagina's gelezen en heb veel aan jullie verhalen gehad! Ik ben ook in het bezit van een paard met een sarcoide. Ik ga deze week beginnen met zovirax smeren. Ook ga ik een foto dagboek bijhouden. Als er verandering zichtbaar is zal ik de foto's hier plaatsen.
Iedereen bedankt voor het delen van jullie verhalen, dit heeft mij ertoe gezet héél veel research te doen en ben ik tot mijn uiteindelijke beslissing gekomen.
Zovirax gaat je niet écht helpen. Het haalt de oorzaak niet weg. De uitwendige wrat verdwijnt alleen maar onderhuids zit meer. Dan is goedkoop toch nog duurkoop..