Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:Maar BI maakt gebruik van een generiek !
Mist schreef:Jannepauli schreef:Maar BI maakt gebruik van een generiek !
Waarschijnlijk gaat BI net zoals Merial met Gastroguard een patent aanvragen op de compounding methode (dus een omhulsel o.i.d. waardoor "het voor paarden geschikt is gemaakt" zogenaamd) Ik heb nog nooit perogilde moeten gebruiken dus ik ken het medicijn niet maar een vraag aan de mensen die Prascend al in huis hebben, zit er een bepaald omhulsel of kleurtje aan de prascend variant ?
Of moet je dit bv op een bepaald moment van de dag geven (delayed release of zo ?)
maar (en helaas kan ik niet meer in de database van mijn vorige project/opdrachtgever anders kon ik dat zo nakijken) zolang er geen patent is kan een DA zonder boetes e.d. gewoon peroglide voorschrijven!
Jannepauli schreef:Hoezo 10 jaar? Ik las ergens dat er voor een nieuw medicijn maar 5 jaar staat?
Ik heb je al een paar keer gevraagd waar jij de info vandaan hebt, het zou goed zijn als je je bronnen zou willen aangeven.
Mist schreef:een vraag aan de mensen die Prascend al in huis hebben, zit er een bepaald omhulsel of kleurtje aan de prascend variant ?
Of moet je dit bv op een bepaald moment van de dag geven (delayed release of zo ?)
Airborn schreef:In hoeverre DA's kunnen en willen helpen, zou je het best kunnen na gaan door de KNMVD te bellen. Dat is de kortste klap denk ik.