ik had er eigenlijk vrede mee om haar zo te laten gaan en toen kwam da en ze ging weer staan...nagegeken en geluisterd,buik was toch onrustig,dus ik had 3 keuzes,ik had haar al pijnstilling gegegeven....zo aankijken,bloed afnemen of waardes verslechterd zijn,of euthanasie en gaat dat stomme dier zo lief naar me hinniken
dus ik heb haar inspuiting darmverslapper en pijnstiller laten geven,toch bloed afgenomen en even kijken hoe ze reageert.Tussendoor nog overleg gehad met manlief of hij er vrede mee heeft als ik toch voor euthanasie zou kiezen.Weet je wat dat betreft heb ik een vent uit duizenden
en nog geen verkeerd woord over de weer eventuele kosten,ik mag mijn gevoel volgen....Ik ben zelf bang dat ze bevangen raakt en dat zijn de bijwerkingen van de pred...
Maar jezus wat is het moeilijk om een besluit voor je dier te nemen....iig komt het moment steeds dichterbij vrees ik
nu staat ze toch lekker te eten zie ik op de cam...ga er zo weer heen en kijk wel waar het schip strandt....
en ja ik ga altijd op mijn gevoel af,maar ben hem nu soms kwijt...

Nu weet ik het echt even niet meer.....
en ik ben toch beetje blij met mijn gevoel,ook al weet ik het zelf af en toe niet meer...
.
maar "vroeger " wist ik de DA te vertellen wat hij mee moest nemen en om wat voor koliek het ging bijv.
.
stelletje mutsen....
haha daaaag nieuwe keuken
en die veulens in de toekomst hier zijn niet meer te betalen......grapje
begin weer mijn apart gevoel van humor terug te krijgen
)om haar nog op een leefbare en waardige manier bij ons te houden.....en ergens moeten we ons geld inpompen he,.. vakantie gaan we toch al niet...inmiddels hadden we met deze 3 paardjes al een hele nieuwe kudde aan kunnen schaffen,maar dat is dus niet wat wij willen,wij houden namelijk van deze....amen
ik zou mijn hoofd wel eens uit willen zetten,blijf maar malen.....ik heb nog steeds t gevoel dat ik iets over het hoofd zie nl......als jullie al mijn aantekeningen hier zien