Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ben er op het moment niet zo heel erg positief over. Ze draaft nu heel braaf en rustig haar rondjes, maar haar ogen worden echt heel erg rood bij het draven en na afloop staat ze echt een soort te draaien met haar hoofd, alsof ze er misselijk van is. Ik vermoed dus dat er echt iets niet goed zit in haar hoofd.
svdijk schreef:Bah, ik lees al vanaf het begin mee en zie nu deze berichten...Ik duim voor je dinsdag, dat je in ieder geval te weten komt wat er precies aan de hand is.
Als je gevoel naar één kant overheerst, dan is dat gevoel meestal de juiste, hoe rot het ook is.
Je had lekker aan de slag willen gaan met je brave merrie, en nu ben je, zonder er ooit op gezeten te hebben, aan het nadenken over haar einde.
Het is gewoon niet eerlijk, en zo enorm zuur.
Voor de stal heb ik geen goed woord over, en dat je weinig kunt ondernemen tegen hen maakt het misschien wel extra zuur.
Heel veel sterkte!
Bomba schreef:Uit onmacht zou ik het liefst gewoon willen vertellen welke stal het was zodat ze nooit weer een paard krijgen, maar ik weet ook dat ik daar niks mee uithaal. Dus blijf ik achter met lege handen.