Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Balada schreef:Ik geloof oprecht in de positieve eigenschap en heling van een persoon, negativiteit doodt plantjes en dieren (wetenschappelijk bewezen). Als iemand nou moed vindt in die haar site, laat het dan zo! De diagnose is al erg genoeg opzich! ieder zoekt zijn kracht in bepaalde dingen, ....
Balada schreef:ook te vermelden dat deze dame alles alleen heeft beslist , zonder een therapeut of dergelijke. Men steigerde in het hospitaal, ik dacht alleen maar: ieder beslist hoe die wil gaan......
Dus geen kwakzalver die haar een dieet heeft verkocht, zij is steeds nogal vegan van instelling geweest, is gewoon superradicaal geworden. Met succes... misschien een eenmalig geval maar ik ben blij dat ze der nog is!
Balada schreef:Ze wou geen chemo, bijwerkingen en borstamputatie's. Ze wou iets anders proberen..... tot ieders verbazing is ze nog steeds goed.
Balada schreef:Wie is dood? Millecam?
Ze heeft toch tot op het einde de keuze gehad om haar behandeling aan te passen...
Anabella is ok, ik had her over haaaaaar.
Millecam ken ik niet en heb dat verhaal nooit gevolgd.... maar het was wel een volwassen vrouw die haar eigen keuze's maakte.
Andere kanker patienten die reguliere behandelingen volgen en vervolgens 6 maanden chemo doen en alleen maar kotsen of een 20l dikke buik vol vocht hebben als bijwerking, sterven ook. En meestal als je sterft, ben je ook zo dood als een pier. Net als dezelfde die niet voor regulier zijn gegaan.
Balada schreef:Ze wou geen chemo, bijwerkingen en borstamputatie's. Ze wou iets anders proberen..... tot ieders verbazing is ze nog steeds goed.
Balada schreef:Er is wel controle op alternatief. Je hebt de wet BIG in Nederland dat duidelijk omschrijft wat men kan en niet kan als therapeut. iedere therapeut moet aangesloten zijn bij een zorgkas, deze heeft vervolgens een klachtencommissie... Niet content van je therapeut? Het is geen therapeut maar een kwak? Klachtencommisie!
Citaat:Ook het feit of die diploma's aan de muur heeft hangen en door jullie Nederlands staatsexamen is, vindt ik niet onbelangrijk...... Kan je allemaal checken en iedere persoon die het heeft , zal het met trots aan zijn muur hangen. Want zoooo makkelijk zijn die examens nu ook niet hoor!
Sammyoo schreef:Ondanks de wetenschappelijk aangetoonde werking wordt het weinig of niet voorgeschreven door artsen omdat
"De farmaceutische industrie wordt weinig geprikkeld om eigen onderzoek te doen, omdat omega-3 voornamelijk wordt gewonnen uit visolie – en op vis kun je geen patent aanvragen."
In mijn optiek mag ook de gevestigde orde best kritisch bekeken worden.