Reading en Healing

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

troi

Re: [Centraal] Reading en Healing

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 09:41

Ja die ogilvie is heel hard door de mand gevallen.. Toch merlwaardig dat dat nauwelijks bekend is.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 09:58

Tja, het duurde ook best even voor iederéén besefte dat de aarde niet plat is.

Sterker, er zijn nog steeds believers die denken dat er een wereldwijd complot is om mensen te laten denken dat ie rond is. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 10:54

De aarde is driehoekig, maar dat weet verder nog niemand, ssssst niet doorvertellen!

Arabesk, het is altijd heel gek dat zo vaak geloof boven waarneming wordt verheven.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 11:26

Nee, stel je voor dat ze gaan kijken of het echt zo is, yuk! Het draait alleen maar om geloven per slot van rekening.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 11:48

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 14:11

Ja dat had ik ook gezien, dat artikel... geen woorden voor verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 14:53

Het is inderdaad maar waar je in gelooft in 2012. Homohealing hoort daar kennelijk nog steeds bij en de middeleeuwen zijn nog niet over. Iedereen met een gaydar kan healer worden.

NickAltena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 18:45

Nog zo een die de reguliere medische wereld totaal afkraakt en denkt zelf dé genezer te zijn... zoek eens op de naam Ryke Geerd Hamer.
Over gekken en levensgevaarlijk gesproken...helaas geloven daar ook velen in....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 18:53

Maar voor een ieder heb ik de oplossing.

Speciaal Betuws water, niet zomaar water, maar levend water!!Speciaal ingestraald door boven...het heeft een val van boven naar beneden gemaakt waardoor het Yang is...en DE oplossing voor alles wat te weinig Yang is en te veel Ying............kost slechts 10 euro voor 1 liter...de 1e fles heeft statiegeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 18:55

troi schreef:
Ja die ogilvie is heel hard door de mand gevallen.. Toch merlwaardig dat dat nauwelijks bekend is.

Daarom zit hij ook hier en niet in Engeland :+ Daar heeft hij nog de blauwe plekken van op zijn bips omdat dat gat door die mand plots wel heel groot was.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 23:49

russel schreef:

Speciaal Betuws water, niet zomaar water, maar levend water!!Speciaal ingestraald door boven...het heeft een val van boven naar beneden gemaakt waardoor het Yang is...en DE oplossing voor alles wat te weinig Yang is en te veel Ying............kost slechts 10 euro voor 1 liter...de 1e fles heeft statiegeld.

ha-ha...dat doet me denken aan een dame wiens auto steeds warm liep van wege een lekke radiateur......volgens haar kon dat helemaal niet ,want hij was gevuld met ingestraald Jomanda water...LOL....

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 08:02

Er worden nu wel grappen gemaakt over water, maar water schijnt wel de eigenschap te hebben van kristalvorm te veranderen als je er een stof doorheen haalt, bijvoorbeeld een stuk rots of plastic. Er is zo'n boekje over, zal eens kijken of ik de titel kan vinden want het er zitten mooie platen in.

Het kan zelfs een oorlog voorspellen :')
http://www.skepsis.nl/emoto.html

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 09:14

Typisch gevalletje van ' leuk geprobeerd'.

Skepsis is trouwen een fantastisch tijdschrift juist omdat ze heel open staan voor alternatieve methoden en het grondig analyseren. Het is alleejammer dat er na grondige analyse zo weinig van overblijft in vrijwel alle gevallen.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 10:52

russel schreef:

Erger nog, dit is serieus, je kunt de hulplijn van Jomanda bellen en een flesje water bij de hoorn zetten en dan wordt het ingestraald.

á xx euro per minuut

Kijk jij en ik zijn sukkels die moeten wérken voor hun geld :+, Jomanda spreekt een bandje in, opent een telefoonlijn en klaar. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 10:52

hahahahaha......wat zijn wij toch dom, we kunnen schat en schatrijk worden.... :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 10:54

lailapri schreef:
Er worden nu wel grappen gemaakt over water, maar water schijnt wel de eigenschap te hebben van kristalvorm te veranderen als je er een stof doorheen haalt, bijvoorbeeld een stuk rots of plastic. Er is zo'n boekje over, zal eens kijken of ik de titel kan vinden want het er zitten mooie platen in.

Ik heb begrepen dat je onder een kan met water een briefje LIEFDE moet leggen en dan een paar uur staan, dan moet opdrinken, dan smaakt het anders.... :+

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 11:10

Arabesk schreef:
Waar gaat het heen met bokt als kwakzalverij en magie onder 'medisch' geplaatst worden.

>;) -O- :roll:

Eens, dit centraal topic hoort hier niet. Beste moderator team, zouden jullie het bij een beter passend onderdeel willen onderbrengen? Mensenwelzijn bijvoorbeeld, of eenmaal andermaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 11:12

maar laten we eerlijk zijn, hoeveel bokkers grijpen niet naar dit soort onzin???Zij zien het wel als een wetenschap die nog beter is dan de reguliere.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 11:13

russel schreef:
maar laten we eerlijk zijn, hoeveel bokkers grijpen niet naar dit soort onzin???Zij zien het wel als een wetenschap die nog beter is dan de reguliere.

Richard Dawkins schreef al dat (bij)geloof een hardnekkig virus is. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 11:14

en dus besmettelijk......

MissPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 11:19

Dan kun je je ook vast laten inenten tegen het virus? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 11:22

russel schreef:
hahahahaha......wat zijn wij toch dom, we kunnen schat en schatrijk worden.... :P

Met mijn talent zeker.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 16:35

russel schreef:
lailapri schreef:

Ik heb begrepen dat je onder een kan met water een briefje LIEFDE moet leggen en dan een paar uur staan, dan moet opdrinken, dan smaakt het anders.... :+

wawaarschijnlijk naar papier als je er een paar uur een papiertje in legt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 16:46

Water dat een paar uur staat, smaakt altijd anders dan vers uit de kraan.
:D

heavenley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:40

wat een vervelend topic over meningen enzo...laat iedereen in zijn waarde...ik ga wel via een ander iemand opzoek die me serieus zou willen helpen...
voor de mensen die serieus zijn het gaat om een ander paardje en niet om mijn eigen paardje...
(dit paard heeft geen medisch probleem maar een geestelijk probleem)