Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ElCamino schreef:Ragdollcat:Hoi, ik begrijp je reactie hoor maar je quote iets uit 06-12-2011 ???? dat is toch helemaal niet meer ter sprake ? Zo versmeer je het topic want het is niet relevant.Het is bijna een jaat terug, haha
Maar ik sta wel nog steeds achter wat ik zei. Ik heb alles geprobeerd toen.
We gaan het nu weer meemaken, ik heb de wei nu dicht, ze stonden er af en toe met droog weer nog op maar het blijft veel te nat. Sinds deze week staan ze in de bak.
De mest is tot nu toe nog ok, hoop dat het zo blijft, wil het traject van vieze natte besmeurde billen liever niet wéér in....
Ze krijgen nu mestonderzoek, ik stuur het op en bij wormen gaat er een kuur in. Ze staan nu een jaar zonder wormkuur, en ook als er geen wormen in de mest gevonden worden krijgen ze een eqvalan kuur voor de zekerheid.
Dit jaar heb ik geen voordroog van mijn wei. De ene wei is opnieuw gezaaid en heeft rust, de andere wei is nu kaal. Ik moet het doen met mijn eerste snee hooi baaltjes, kom ik tekort koop ik gewoon hooi. Ben erg benieuwd