Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BigBen schreef:Chaos schreef:Nee hoor. Niet zulke dingen. We kennen Harry al jaren. Iedereen in de regio kent Harry al jaren.
Het is een aparte man maar heeft een hoop mensen die dankbaar gebruik maken van zijn gave. Hij combineert het readen met kraken en fysio-dingen. Heel interessant en het werkt super voor paarden en zo af en toe behandelt hij mensen.Ook word hij regelmatig gevraagd op gerenommeerde stallen, ook die kunnen niet vertellen wat hij doet, maar wat het ook is, het werkt.
Het werkt helemaal niet.
Zgn. readen bestaat niet.
Alleen heeft Harry de mensen in de regio zo ver gekregen, dat ze geloven dat het werkt.
Dàt is zijn gave, zoals dat bij de meeste kwakzalvers het geval is.
DDW1190 schreef:Als je een beetje verstand heb, zie je al gauw dat er iets niet klopt aan een paardenlichaam!
Verzin er een mooi verkoperspraatje bij en het werkt zich tot een geheel
maar is Harry Hoevers nou die Duitser of niet?
Chaos schreef:DDW1190 schreef:Als je een beetje verstand heb, zie je al gauw dat er iets niet klopt aan een paardenlichaam!
Verzin er een mooi verkoperspraatje bij en het werkt zich tot een geheel
maar is Harry Hoevers nou die Duitser of niet?
Harry Hoevers is geen Duitser.
Hij werkt ook meer met energie.
Hij heeft al vele problemen op gelost.
In de tijd dat ik werkzaam was op Dekstation de Havikerwaard hadden we een prachtige accommodatie. Er was echter één box in het grote stallenblok, welk paard we daar ook in zette ze werden allemaal ongelukkig, vals en gemeen. Harry heeft toen wat wazige dingen gedaan en ineens zijn de paarden in die box allemaal gelukkige blije paarden. Hoe of wat ik weet het niet, ben al lang blij dat het gewerkt heeft toendertijd. Dan maakt het niet uit hoe. En zo heb ik meer voorbeelden van vage dingen die onverklaarbaar genoeg wel verholpen zijn.
Chaos schreef:En ik vraag me af hoe het komt dat mensen zo stellig durven te zeggen dat readen niet bestaat. Ik blijf twijfelen tot ik zelf zo'n gave ontwikkeld zou hebben, haha. Pas dan kunnen wij oordelen of iets wel of niet bestaat. Dat moment komt niet dus tot die tijd werken wij op gevoel. Als ons gevoel dus goed is bij een iets zweveriger persoon, so be it. Als ze maar goed werk afleveren.
Chaos schreef:En ik vraag me af hoe het komt dat mensen zo stellig durven te zeggen dat readen niet bestaat. Ik blijf twijfelen tot ik zelf zo'n gave ontwikkeld zou hebben, haha. Pas dan kunnen wij oordelen of iets wel of niet bestaat. Dat moment komt niet dus tot die tijd werken wij op gevoel. Als ons gevoel dus goed is bij een iets zweveriger persoon, so be it. Als ze maar goed werk afleveren.
stef schreef:Chaos schreef:En ik vraag me af hoe het komt dat mensen zo stellig durven te zeggen dat readen niet bestaat. Ik blijf twijfelen tot ik zelf zo'n gave ontwikkeld zou hebben, haha. Pas dan kunnen wij oordelen of iets wel of niet bestaat. Dat moment komt niet dus tot die tijd werken wij op gevoel. Als ons gevoel dus goed is bij een iets zweveriger persoon, so be it. Als ze maar goed werk afleveren.
bewijs dat het wel bestaat zou ik zeggenHeel veel mensen zijn nuchter, en "wat je niet ziet bestaat niet". Zo ben ik zelf ook overigens
Rapperijder schreef:Chaos schreef:En ik vraag me af hoe het komt dat mensen zo stellig durven te zeggen dat readen niet bestaat. Ik blijf twijfelen tot ik zelf zo'n gave ontwikkeld zou hebben, haha. Pas dan kunnen wij oordelen of iets wel of niet bestaat. Dat moment komt niet dus tot die tijd werken wij op gevoel. Als ons gevoel dus goed is bij een iets zweveriger persoon, so be it. Als ze maar goed werk afleveren.
Ik geloof er ook niet in. De wereld is al ingewikkeld genoeg zonder geesten en "I see dead people" in-het-echt.
Ik denk dat die reading echt waard zijn wat de gek ervoor geeft.
papagroom schreef:themuisje schreef:Kun je ook de orgaan functie herstellen met longeren?
dan wil ik graag weten hoe
dat is een beetje vragen naar de bekende weg....![]()
maar alle gekheid op een stokje....een orgaan wat defect is ,krijg je niet meer aan de praat,met wat voor therapie dan ook
papagroom schreef:Kun je ook de orgaan functie herstellen met longeren?
dan wil ik graag weten hoe
ceesje schreef:Papagroom houdt van vuurtjes stoken , doet zelf niet aan onderbouwing,gaat niet op alle gestelde vragen in die meer inzicht over dit onderwerp zouden geven , blijft zelf anoniem en gooit iemand zijn naam te grabbel.......![]()
![]()
Zo wazig als papagroom het presenteert......Dit topic gaat over ...........???????? (niets wat werkelijk steekhoudend is, sensatielust wordt gevoed, maarja quel niveau, plaats zonder toestemmig een filmpje ???)