Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Had beetje begrepen dat het enkel jou nog iets of wat lukte, maar dan met maaien en de rest inbegrepen.
) het dadelijk gaat uittesten.
En toen m'n merrie ingeslapen werd, heb ik ook erg veel respons gehad. Ze was absoluut niet geliefd om d'r merriestreken, maar iedereen die e een keer had gezien, wist wel gelijk over welk paard het ging.
sterkte..
uitgekookt en slim is hij wel... heb er maar eenstroomdraadje omheen gedaan, toen heeft hij het nog 1 keer gedaan
het apparaat moet nog langer mee
cheyentic schreef:Heb even niet alles bijgelezen...
@sueno, zoals jou verhaal op mijn overkwam was het alsof er niemand bij jou mocht komen etc. Nu ik verder lees zie ik dat het wel meevalt..
En ze heeft mij er dus alles over kunnen vertellen. En ik zie alleen maar voordelen. Vooral voor het paard: Veel minder pijn, 2 minimale wondjes, geen gewichtsafname etc. Denk dat ik haar nog maar even bel om te vragen of ze plekje vrij heeft.. Monster_tos schreef:Mijn 2,5 jarige hengst moet nu ook echt gecastreerd worden. Nu word vrijdag zijn maatje van de opfok gedaan, en hij zou mee genomen kunnen worden. Maar ik twijfel nog enorm. De enige veearts die lacrascopisch castreert is heel toevallig nou net mijn veeartsEn ze heeft mij er dus alles over kunnen vertellen. En ik zie alleen maar voordelen. Vooral voor het paard: Veel minder pijn, 2 minimale wondjes, geen gewichtsafname etc. Denk dat ik haar nog maar even bel om te vragen of ze plekje vrij heeft..
Monster_tos schreef:Klopt, dat vind ik ook een nadeel. Daarom ben ik er nog niet over uit... Het is zo lastig! Aan de ene kant denk ik, paarden worden doorlopen op de "oude" manier gecastreerd, dus het zal wel goed zijn. Maar als er iets mis gaat vergeef ik het mezelf nooit dat ik niet gewoon naar mijn gevoel heb geluisterd..
ken wel lys de darmen daar hadeden wij er vroeger 1 van int vierspan staan
Sueno schreef:wow , prachtpaard !! Heeft al die mooie hengsten nek he.
Hahaha nee, dan is die van mij nog wel wat ieler, maar dan is ie ook pas 22 maanden.