Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marion71 schreef:Waarom per pb? Iedereen vindt er wat van. Ik ook. Heb ook 'uitgehaald' naar ts en opties gesuggereerd. Waarom zou deze optie dan per pb moeten? Ik ben zowel in de werkelijke wereld als op het world wide web een groot voorstander van transparantie.
tinkervrouw schreef:wat ik begrijp van het hele verhaal is dat het volgens mij niet om haar eigen paard gaat ...
maar die van een vriend ..
en dat het om een onhandelbaar paard gaat ....
staat in een ander bericht daar klaagt ze ook over jullie afkraken....
snap mensen toch vaak niet wat is geld op een dier........
Marion71 schreef:@Storm, ik doe dit aanbod niet omdat het paard zo lieffffff kijkt, maar omdat het dier nodeloos lijdt en TS aangeeft een lege portemonnee te hebben. Zonder geld doe je niks en maakt menigeen keuzes waar hij later spijt van krijgt.
Dat én het feit dat haar paard al weken veel pijn heeft zonder adequate behandeling, zorgt dat sommige bokkers wat emotioneel reageren. Eerlijk gezegd komt mijn aanbod daar ook vandaan. Dat heeft niks te maken met cyberpesten, maar met paardenliefde. Door er nu een slotje op te laten gooien, ontneem je ts de kans gebruik te maken van mijn aanbod.
appiesjappie schreef:ja ik heb al een email gekregen. Mar dan ben ik alleen aan reiskosten 114 euro! en daarna 137 euro voor 2 foto''s maar denk wel dat er meer gemaakt moet worden omdat we wel ongeveer weten waar ze pijn heeft niet precies!! en ik ben nu 30 euro per dag kwijt aan pijnstillers en en weet niet eens wat we vorige week kwijt zijn geweest aan pijnstilling en consult.
ik woon in drenthe en roosendaal is dan wel heel ver weg
svdijk86 schreef:Verdorie.. ik zal me maar niet mengen.. maar ik zit met de kippenvel op mn armen..
heb zelf afgelopen december mijn grootste liefde na 11 jaar lief en leed gedeeld te hebben
in moeten laten slapen omdat hij pijn aan zn voorbeentjes had en ondanks zijn wil mij te
plezieren heel groot was hij leed omdat zn benen hem niet meer wouden dragen.. heb een
jaar lang financieel bijna krom gelegen om de DA kosten te dekken en ben vervolgens alsnog
mn paardje kwijtgeraakt toen bleek dat het gewoon eerlijker was hem te laten gaan.. Kon het
hem niet aandoen hem te "verkopen" of weg te geven na alle jaren trouwe dienst terwijl ik wist
dat hij ook op de wei pijn zou hebben..
En dan zit er hier zo 1 die niets uitgeven wil maar wel over de rug van het arme dier nog even
wat centjes verdienen wil terwijl het arme paardje lijd en dan maar moet blijven leven.. ongelofelijk..
romeorowan schreef:Ik denk dat TS 'blij' is om van dit paard af te zijn.
Ik heb gisteravond een ander topic van haar gelezen over lady (paard en omgang o.i.d.) en het is een paard waar ze helemaal niets mee kon en kan. Ze bood daar het paard te koop aan maar er zat een verkeerd papier bij, waardoor de verkoop niet doorging.
Dit is ook een manier om het paard weg te doen en toch wat geld te krijgen.
Om hoeveel geld zou het eigenlijk gaan. Zo'n paardefonds zal toch ook niet veel uitkeren.
Mocht TS nog meelezen: ik ben bereid mee te betalen in de kosten van inslapen en Rendac, net als Marion71.