Wat een ontzettend verschil met het begin. Waar ik aan zit te denken: kan het niet zijn dat er iets op de bodem in de sloot heeft gezete, oude fiets, stukken baksteen oid, zodat wanneer hij eruit wil klimmen het gebeurt is?
Je kunt wel zien dat het been erg goed verzorgd wordt. Veel stertke.
Ussiethree
Geplaatst: 08-09-10 11:50
een hele goede genezing!
Yv_
Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-10 11:52
Valencia2002: Kan inderdaad best, eigenlijk denken we ook dat er iets in heeft moeten liggen, maar we konden het niet vinden. Wat dat betreft dus een raadseltje.
Gaat goed he, vond het er ook echt supernetjes uitzien !
Wauw je ziet het echt met de dag vooruit gaan zeg. Ziet er ontzettend goed uit. Het begint nu misschien wat afgezaagd te klinken omdat we het allemaal zeggen. Maar het betekend wel dat jullie op de goede weg bezig zijn. Helemaal Toppie.
hier nog iemand die het topic voor de eerste keer ziet. Wat een afschuwelijke wond, maar echt toppie zoals het vooruit gaat. Ziet er al een heel stuk beter uit. Succes verder met behandelen.
ookal had ik m op de eerste pagina's ook al gezien, die foto een pagina terug teer vergelijking zorgde toch weer even voor een draai in mn maag maar wel een mooi verschil om te zien zeg, gaat echt goed!
wauw, die vergelijkingsfoto's zeg! Je ziet echt goed hoe het naar elkaar toe aan het groeien is. Wat ontzettend fijn dat het zo voorspoedig gaat!!
Capricornia
Geplaatst: 11-09-10 14:20
wat een vooruitgang binnen 3 dagen, ik hoop dat het helemaal goed komt met je merrie, ik zou met echt doodgeschrokken zijn als ik mijn paard zou uit het land had gehaald.
Zag je topic voor het eerst. Vreselijke wond maar wat een prachtige genezing in een relatief korte tijd. je kunt zien dat het is verzorgt met veel toewijding. Compliment dat je het zo uitgebreid neerzet. Veel succes nog bij de verdere genezing van je paard
Deniisse
Geplaatst: 12-09-10 13:25
ziet er erg goed uit hoor !!!!! complimenten wel jammer dat je nog steeds niet weet wat het is.
Zo dan, ff topic doorgespit, maar wat een enorme verbetering zeg, nu heb ik er waarschijnlijk overheen gelezen, maar zijn jullie er nog achter gekomen wat de oorzaak zou kunnen zijn geweest. Super hoor En succes met je prive omstandigheden.
ik ben erg benieuwd wat hier uiteindelijk van overblijft... Ik dacht dat het lelijk en voornamelijk wit zou worden, maar zo te zien wordt het weer een mooi dicht huidje met bruin/zwarte haren. Boeiend dit, dank voor de updates!
Jeetje wat een oppervlakte qua wond zeg. Maar het geneest echt wonderbaarlijk. In mijn werk zie ik ook heel wat wonden, maar de zalf doet daar echt goed werk. Ik zal het topic nog even blijven volgen.
Heb dit hele topic doorgelezen. Jee he wat een wond ! Het ziet er met elke foto echt heel erg mooi uit ! Misschien een rare vraag ,maar heb je een foto waar ze met het hele been op staat en de wond ? ben wel benieuwd hoe groot het nu in verhouding is ,na al die goede zorg. Ga zo door echt top !!!!!
Faruba
Geplaatst: 16-09-10 23:43
Ongelofelijk,ik ben ruim 10 dgn. op vakantie geweest en wat een verschil zeg. Het gaat echt verbazingwekkend snel de goede kant op!!!