Cassidy schreef:Het heeft wel dergelijk impact hoor, geloof mij maar...
En niets is confronterender dan een dood dier op je erf.
Een fokker/boer heeft echt wel vaker een dood dier gezien.....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:"De manier"? Wat is "de manier"?
Is je verantwoording niet nemen in een dergelijk geval van mismaking soms "de manier"?
Ninx schreef:Cassidy schreef:"De manier"? Wat is "de manier"?
Is je verantwoording niet nemen in een dergelijk geval van mismaking soms "de manier"?
De verantwoordelijkheid wordt door IEMAND genomen, helaas niet door de eigenaar, maar door IEMAND.
Wees blij dat het iemand iets kan schelen.
Ik denk dat je je punt heb gemaakt.
Tenzij jij de boel zelf wil afhandelen, dan staat het je vrij een voorstel te doen.
eppie38 schreef:Ts ik heb je pb gestuurd.
Wat de mismaking betreft, echt ik heb ze (helaas ) vele vele malen erger gezien, kijk na zijn foto, hij is niet mager, ziet er kwiek uit, kijkt fit uit zijn ogen, dit manneke wil leven, zou het heel erg vinden als hij ingeslapen wordt, het zal meschien nooit een rijponneke worden maar daarom is hij niet minder.
We roepen te snel hij moet uit zijn lijden verlost worden maar welk lijden is dat dan want ik zie een gezonde pony .
Cassidy schreef:Dus, nogmaals de vraag, waarom wil je hem meenemen. DA in de buurt bellen, afspraak maken, paard ter plekke af laten maken. Rendac bellen, paard op laten halen. Hoef je geen vervoer voor het paard te regelen. Zelf heenrijden, eigenaar betalen, en het paard is van jou....
Wat de mismaking betreft, echt ik heb ze (helaas ) vele vele malen erger gezien, kijk na zijn foto, hij is niet mager, ziet er kwiek uit, kijkt fit uit zijn ogen, dit manneke wil leven, zou het heel erg vinden als hij ingeslapen wordt, het zal meschien nooit een rijponneke worden maar daarom is hij niet minder.
We roepen te snel hij moet uit zijn lijden verlost worden maar welk lijden is dat dan want ik zie een gezonde pony .
Prissey schreef:ik vermoed door pijn. want het beestje verzet waar het zich verzetten kan. De man zat die pony echt te jagen en te pushen om hem uberhout vooruit tekrijgen en bij het lopen verzakt zijn achterhand vreselijk weg
Ninx schreef:Cassidy schreef:"De manier"? Wat is "de manier"?
De verantwoordelijkheid wordt door IEMAND genomen, helaas niet door de eigenaar, maar door IEMAND.
Wees blij dat het iemand iets kan schelen.
Ik denk dat je je punt heb gemaakt.
Tenzij jij de boel zelf wil afhandelen, dan staat het je vrij een voorstel te doen.
Cassidy schreef:Ik heb mijn punt in zoverre gemaakt dat ik niet denk dat er iemand alleen voor deze pony deze rit maakt.
Ik heb zo het vermoeden dat er meer achter zit.
Waarom zou iemand anders die pony die rit laten maken?
Ik denk dat er goedgeefse bokkers met centen over de brug komen, de pony goedkoop vervoerd moet worden (met of zonder ander paard erbij) en of hij wel of niet dood gaat, is ook maar de vraag...
Van mij komt er geen cent.