Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sannanasje schreef:Een dierenarts heeft ten alle tijden het beste voor met een dier, kan hij het zelf niet meer oplossen en een ander wel dan zal hij zijn trots opzij zetten en de zorg overdragen. Dit leren ze ook wel in de opleiding.
Nuage schreef:Ik heb net de VA gebeld en hij heeft begrip voor mijn besluit.
Hij denkt dat het uitstel van executie is en waarschijnlijk heeft hij gelijk. Maar ik móet gewoon nog even doorvechten voor haar.
Exceemdeken leek hem een goed idee dus die ga ik nu bestellen.
BaiNar schreef:Mirgino... Dat weet je niet... als je het eerder had gedaan had je je misschien heel lang afgevraagd of je het wel goed had gedaan!! Of het niet te snel was... Ik vind ook dat je alle positieve verhalen niet moet vergeten...
mirgino schreef:ik heb haar ook niet afgemaakt toen de artsen het zeiden en gewacht op de bloed uitslag die helaas 8 dagen duurde.
juist ook omdat bij een gunstige bloed uitslag er misschien behandelt had kunnen worden.
maar hij heeft bij mij wel gelijk gehad [ eigenlijk beide artsen ook de weekend arts ]dat dit niet beter werd maar alleen erger.
ik denk [ ook nu achteraf ] ik ben een leek en hun zijn de deskundigen,ze weten heus wel waarover ze praten.
garny95 schreef:allereerst heel veel sterkte, wat zit je in de narigheid met je paard zeg, ik hoop ook op een wonder voor je, mooi dat je zo naar je vechtlustige paard kijkt, ze geeft nog niet op.
Ik vind het een bizar verhaal, zo waar het begon en dat je nu met een bevangen paard zit. Wat is de oorzaak van de bevangenheid ?
Ik neem aan dat het een het gevolg is van het andere, of lopen er twee dingen door elkaar ? Sorry als ik er overheen lees...ik kan het niet vinden in dit topic.