Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:Ik vermoed dat dit niet op de WA (AVP) verzekering verhaalt kan worden, omdat hij hier geld mee verdiend. Voor dekkingen moet je een bedrijfsmatige aansprakelijkheidsverzekering hebben.
cruesli schreef:Neonlight schreef:Ik vermoed dat dit niet op de WA (AVP) verzekering verhaalt kan worden, omdat hij hier geld mee verdiend. Voor dekkingen moet je een bedrijfsmatige aansprakelijkheidsverzekering hebben.
Volgens mij moet het wel gewoon onder een WA verzekering vallen. Het is zijn paard, die het paard van de TS heeft toegetakeld. Elke schade die jouw (huis)dier toebrengt aan een ander dier, valt onder je WA verzekering.
Dus TS, laat de eigenaar van de hengst alle kosten wel indienen bij zijn verzekering! Als het goed is moet je de kosten gewoon via hem kunnen verhalen!
LDRD schreef:cruesli schreef:Volgens mij moet het wel gewoon onder een WA verzekering vallen. Het is zijn paard, die het paard van de TS heeft toegetakeld. Elke schade die jouw (huis)dier toebrengt aan een ander dier, valt onder je WA verzekering.
Dus TS, laat de eigenaar van de hengst alle kosten wel indienen bij zijn verzekering! Als het goed is moet je de kosten gewoon via hem kunnen verhalen!
Dat zal nog niet meevallen ivm 'eigen schuld'.
Als je rechtsbijstand hebt meldt het daar. Zo niet, PB maar dan zal ik je op de achtergrond helpen.
moonfish13 schreef:Zolang je merrie genoeg pijnstilling heeft en het te doen is voor haar zou ik er voor gaan.
Misschien stom, maar misschien geeft het moed.
Met animal planet heb ik ook wel eens een paard gezien, die had een enorm vies en ontstoken gat in zijn hals, echt ongelovelijk.
Dit is dus helemaal genezen, het paard heeft alleen nog wat een kuil in zijn hals.