Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Letta schreef:Mag ik wat vragen, mijn pony slijt de hoeven ook erg snel, probeer zoveel mogelijk altijd in berm te lopen. Maar als ik naar manege ga moet ik stuk over asfalt. Zou deze hoefschoenen dan ook een optie kunnen zijn voor mij?
En welk type zou je dan aanraden, want er zijn best veel soorten hier in en als ik mag vragen waarom je dan die aan raad erbij wilt zetten.
Dank jullie al vast,

, soms kan ik het nog een beetje uitstellen door een paar keer zonder schoenen te rijden of wat bij te vijlen. Mijn paarden worden gemiddeld maar 3x per jaar bekapt !
Vlinder32 schreef:Letta schreef:Mag ik wat vragen, mijn pony slijt de hoeven ook erg snel, probeer zoveel mogelijk altijd in berm te lopen. Maar als ik naar manege ga moet ik stuk over asfalt. Zou deze hoefschoenen dan ook een optie kunnen zijn voor mij?
En welk type zou je dan aanraden, want er zijn best veel soorten hier in en als ik mag vragen waarom je dan die aan raad erbij wilt zetten.
Dank jullie al vast,
Letta, heeft je pony ook gevoelige hoeven dan? natuurlijke slijtage hoeft nl helemaal niet slecht te zijn, kan juist ook goed voor de hoeven zijn. Als je pony er geen last van heeft zou ik het mooi zo laten.
)