Paard zit vast in de nek

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lotje02

Re: Paard zit vast in de nek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 08:27

Probeer niet meteen het ergste te denken!
Mijn paard zat ook vast in haar nek en trok met haar spieren als ik haar rug borstelde. Ook tijdens het rijden kwam ze steeds in protest. Ik heb toen een ostheopaat erbij gehaald en na 2 behandelingen kende ik haar niet meer terug! Het heeft echt heel goed geholpen.

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 14:48

Jaa ik snapt het ja ik denk altijd het ergste heel stom Tong uitsteken Maar heb toch maar even de dierenarts ingeschakeld want bij een vriendin heeft een ostopead het juist erger gemaakt. Ik vind toch dat de dierenarts er het beste naar kan kijken en dan schakel ik misschien wel iemand in. Wie zei dat nou van die goede ostopeaden of fyshio's? Nja in ieder geval is dat veel te duur de ene zit in gld en de andere weet k niet maar dat is iets van 95 euro ofzoo. maar toch bedankt voor de informatie Haha!

Maikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 22:25

Op dit topic kan een slotje:) Ik heb even iemand erbij gehaald met veel verstand. Nu bleek ze nergens last van te hebben behalve van stijfheid. Ze heeft zich behoorlijk zitten aanstellen. Heel vervelend. Maar we zitten echt even in een dipje ik he gereden met halsverlenger.En mevrouwtje had nergens last van. En met halsverlenger gaat het met mijn handen ook veel beter. ik word losser in mijn handen. daar ben ik wel blij om Haha!

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 10:19

Heel veel succes dan met het rijden dan maar Knipoog .
Je was alleen door je Z2 dressuur instructrice uit de les gestuurd omdat haar nek zo vast zat, dus sluit een lichamelijk probleem niet direct uit.
Eigenlijk vind ik dat je aan je paard verplicht bent om haar eens goed na te laten kijken( ook al kost dat dan 95 euro)
Je geeft zelf aan dat je de problemen er zelf ingereden hebt, Geef haar een eerlijke kans,laat haar controleren en begin met een schone lei.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.