Bedankt voor jullie reacties! Ik heb ook geen haast met het nemen van een beslissing, zolang ze geen pijn aangeeft in de wei houd ik haar.
Ik weet niet of de artrose nog actief is. Eigenlijk weet ik nog steeds heel weinig. Ik heb de foto's laten maken in een kliniek en die man leek wat haast te hebben. Daardoor heb ik vrij weinig uitleg gekregen (ook de foto's amper gezien, ben ook helemaal vergeten deze op te vragen) en ik kon mijn vragen op dat moment ook niet allemaal meer bedenken. Nu zou deze DA nog contact opnemen met mijn eigen DA, maar dit is nog steeds niet gebeurd en we zijn nu een week verder. Het is erg vervelend want ik weet dus nu vrij weinig. En daarom kan ik ook nog niet bedenken wat het beste voor Utopia is.
Ik denk dat ik volgende week maar naar die DA bel waar de foto's gemaakt zijn.
Ik vind het eigenlijk geen prettig idee om m'n paard op pijnstillers te zetten om zo maar te kunnen blijven rijden. Het lijkt mij dat als je paard pijn heeft met rijden, dat je dat niet moet doen. Het lijkt me niet bevorderend om het met extra gewicht te belasten. Of valt dat mee?.
Dit is overigens niet raar bedoeld hoor, maar ik denk dat ik dan niet met een prettig gevoel op mijn paard zit.