meredith schreef:misschien een andere kijk op de zaak:is je paard niet erg lomp om constant zijn ijzer af te trappen? denk je dat een smid zit te wachten om iedere keer weer voor te komen rijden en zijn tijd er in te douwen? hij zal toch niet de hoofdprijs vragen neem ik aan dus voor hem kost het ook geld. En ja er zijn gewoon van die paarden die daadwerkelijk zodra de wei nat is er geen ijzer onderhouden. Advies luister naar je smid .
Wat een onzin zeg!! Dat een paard een keer een ijzer aftrapt oke maar zoals de TS dit beschrijft riekt toch echt niet naar een goede kwaliteit smid!
Een een smid komt gewoon naar z'n klanten hoor als er een ijzer af gaat, zoiets noemen ze service!
Tegenwoordig kun volgens mij nergens meer onder de 70 euro rondom beslag krijgen dus dat vind ik een aardig bedrag waar je toch zeker wel 6 wk. mee mag doen.
is je paard niet erg lomp om constant zijn ijzer af te trappen? denk je dat een smid zit te wachten om iedere keer weer voor te komen rijden en zijn tijd er in te douwen? hij zal toch niet de hoofdprijs vragen neem ik aan dus voor hem kost het ook geld. En ja er zijn gewoon van die paarden die daadwerkelijk zodra de wei nat is er geen ijzer onderhouden. Advies luister naar je smid .
na 1 ochtend in de wei waren haar koten stuk,duurde weken voordat het genezen was
gevonden en ben naar Renesse gereden en heeft de smid hem er gratis onder geslagen.