shan schreef:Ik vind het heel vervelend voor je, maar aan de andere kant wordt ik ook heel boos als ik het hele verhaal zo lees.
Als een dierenarts het vermoeden heeft dat een paard een slag in de darm heeft, dan verwijst hij direct door naar een kliniek.
Hier kun je alsnog beslissen of je laat opereren of niet.
Ik vind persoonlijk dat het dier veel te lang heel veel pijn geleden heeft.
Sorry, ik weet dat dit niet leuk overkomt en ik heb getwijfeld of ik zou reageren, maar ik wilde het toch even kwijt.
Ik ben het met je eens. Ik heb vorig jaar een paard gehad met een volledige slag in de dikke darm. Ik heb nog nooit zoiets verschrikkelijks gezien, wat had dat paard een afschuwelijke pijn. Hij is er gelukkig door een operatie van hersteld. Ik denk ook dat jouw pony te veel en te lang pijn heeft gehad. Jij kan er niks aan doen, dat begrijp ik. Ik vind het alleen wel een leerschool voor anderen hier op Bokt. Ook vind ik dat iedereen die aan een paard begint voldoende middelen, dat wil zeggen geld, achter de hand moet hebben voor dit soort situaties. Ik denk dat, gezien de leeftijd, jouw pony niet echt geholpen zou zijn door een operatie. Overlevingskansen dalen met de leeftijd.
Sorry Bokt maar wat zijn we met zijn allen weer vreselijk aan het zeuren als ik het netjes mag zeggen. Hoeveel mensen hebben er geen pony in de ächtertuin" staan en echt geen 4000,- euro liggen voor een nood geval. Dit meisje heeft een pony en haar ouders hebben de veearts veel laten komen met het idee de pony te helpen.
. 
ikweet niet hoe het bij jou zit hoor maar als ik een kind had en die had longontsteking zou ik er alles voor doen maar dan is het een kind en een paard is wel even wat anders
ik zie dat somigen vinden dat we te lang hebben doorgedaan maar goed ik denk dat als je in onze schoenen staat even wta anders is