Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
superlise schreef:Ik weet om welk paard het gaat en ik weet om welke eigenaar, dat paard is al een dik jaar kreupel, beetje laat om dan éíndelijk is een dierenarts te laten komen hè?
Het enige wat ik tegen de TS kan zeggen is; Doe wat je kan doen op stal voor de paardjes maar goed zullen ze er nooit bij staan want dat hebben ze al nooit gestaan helaas..
Liek_ schreef:Paard stond vol in training voor de L2 toen ze kreupel werd, geloof vooral dat er een DA is geweest en dat ze beweging nodig heeft meisje. Geloof je ook in sprookjes?
Dit heeft verder met zwart maken niets te maken, enkel met een persoon die zeer ongeschikt is om paarden te houden.
KellyZ schreef:Nee de 22ste is hij geweest, maar ik moet het schijnbaar 10x zeggen tot het doordringt.
KellyZ schreef:Nee, de hoefsmid is 1x geweest, maar ik moet het schijnbaar 10x zeggen tot het doordringt tot sommigen... niks vreemds aan.
suuzepuus schreef:KellyZ schreef:Nee de 22ste is hij geweest, maar ik moet het schijnbaar 10x zeggen tot het doordringt.
pardon?!?! kan dat niet iets netter, ik praat toch ook normaal tegen jou?
KellyZ schreef:Liek_ schreef:Paard stond vol in training voor de L2 toen ze kreupel werd, geloof vooral dat er een DA is geweest en dat ze beweging nodig heeft meisje. Geloof je ook in sprookjes?
Dit heeft verder met zwart maken niets te maken, enkel met een persoon die zeer ongeschikt is om paarden te houden.
Dat zwart-maak verhaal ging over iets anders. De DA is wel degelijk geweest, ben vandaag weer gegaan en de hoefsmid is ook geweest. Odette haar hoeven zijn gekapt en onder haar voorhoefje's heeft ze hoefijzers. Maar ook andere paarden zijn gedaan op stal want ik rij nu op Vivaldo en zijn hoeven zijn ook bekapt, dus zo zie je maar weer. Ik heb de hoefsmid niet laten komen, dat heeft of Gijs gedaan of Riekje van stal. Dus ik lieg niet dat ik barst. Ik kom elke dag op stal, jij ook? Aan je reactie te lezen dus niet. En de dierenarts zei inderdaad dat ze beweging nodig heeft omdat ze ook een tijd heeft stil gestaan en dan word het er niet beter op, met haar mooie bekapte hoefje's loopt ze alweer een stukje beter. We wandelen elke dag met haar een half-uurtje, en er is al iets verbetering te zien. Iemand die ik ken was er bij toen de dierenarts kan, dus je zegt dat zij liegt? Nou ik denk het niet. En de dierenarts heeft ook gezegt dat er wat aan haar hoeven moet gebeuren, dat is gebeurt! Nu moet ze beweging hebben, maar ze loopt al beter.

Noch jij noch die stal is het waard om modder te gooien, dat jij het dan anders opvat is niet mijn probleem!