Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
sanie22 schreef:Zoals jij het beschrijft lijkt het of hij z'n voorhand gedraaid heeft en z'n achterhand niet direct mee heeft genomen. Normaal gaan de achterbenen als in een soort reflex mee met de voorbenen, maar als de communicatie verstoord is in het lichaam, kun je zoiets krijgen. Ben geen DA, maar zo klinkt het.
Heel veel sterkte met hem.
Marigold schreef:sanie22 schreef:Zoals jij het beschrijft lijkt het of hij z'n voorhand gedraaid heeft en z'n achterhand niet direct mee heeft genomen. Normaal gaan de achterbenen als in een soort reflex mee met de voorbenen, maar als de communicatie verstoord is in het lichaam, kun je zoiets krijgen. Ben geen DA, maar zo klinkt het.
Heel veel sterkte met hem.
ja idd,
mijn pony doet dat ook.
ze heeft waarsch een lichte vorm van ataxie, als ze omdraait laat ze 1 achterhoef (binnenachterbeen) heel lang gewoon zo staan als hij stond,
ze krijgt het voor elkaar dat zegmaar haar achterhoef op 3 uur staat ten opzichte van de rest op 12 uur.
het is wel altijd naar binnen gedraid volgens mij, bedoel jij nou naar buiten gedraaid?
.

InekeH87 schreef:stipje ik vind dit wel interesant zie je al verbetering met de nieuwe therapie ?
", hij stapt sneller, hij hinnikt weer als hij zin heeft in wat eten
) maar ik hoop dat geen nieuws goed nieuws is ? Hoe gaat het met Negro vandaag ? Mist schreef:Petje af voor je (zou het ook doen hoor) maar ik hoop dat geen nieuws goed nieuws is ? Hoe gaat het met Negro vandaag ?
)...Ow zo....
(zodat we alles konden kuisen met de tractor)
een beetje knuffelen hé met mijn kerels

RandyOrton25 schreef:hey
ik zag al dat je met icreo geschreven had
ik geloof best dat er daar een tussen zit die over wil komen.
(