Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Was dan ook heel blij dat mijn paard er goed bijstond. Ze was bang voor mijn zaklamp, maar na wat gepraat kon ik bij haar in de stal. Ik heb haar hoeven aangevoeld, die waren niet heel warm en ik voelde ze niet kloppen. Ook gekeken naar haar buik, die was nog steeds opgezet, maar niet pijnlijk. Ze was verder ook alert en het beetje hooi dat ik gaf begon ze gelijk te eten. Ze had ook wat gemest.

LesleyLady schreef:Lief dat jullie meeduimen! Ik ben vannacht gaan kijken, in mijn eentje om half vier snachts.. Het was pikkedonker en het begon te onwerenWas dan ook heel blij dat mijn paard er goed bijstond. Ze was bang voor mijn zaklamp, maar na wat gepraat kon ik bij haar in de stal. Ik heb haar hoeven aangevoeld, die waren niet heel warm en ik voelde ze niet kloppen. Ook gekeken naar haar buik, die was nog steeds opgezet, maar niet pijnlijk. Ze was verder ook alert en het beetje hooi dat ik gaf begon ze gelijk te eten. Ze had ook wat gemest.
Vanmorgen kwam ik en eigenlijk hetzelfde verhaal, nog steeds alert, weer gemest en ze oogt zelfs al wat minder opgeblazen. Ik heb dus het idee dat het de goede kant op gaat. We blijven de medicatie gewoon geven, ben ook wel blij dat ik dat preventief heb gedaan! Zoals het er nu uitziet loopt het dus met een sisser af en heeft mijn paard de nacht van zijn leven gehad
Gelukkig loopt het met een sisser af..
Hij stond de dag erna toch echt met de oren opzij zielig te zijn. Hij had geen koliek ofzo, maar hij was er ook niet lekker van. Ik heb hem meteen aan het werk gezet en 2 dagen eten over geslagen, alleen hooi gevoerd. Hij heeft er nooit wat aan over gehouden
lekker de hele nacht vreten en dan niks krijgen