Hoe of wat je eraan moet doen weet ik ook niet

Ik wens je in ieder geval wel onwijs veel sterkte! Als het kan moet je de paarden die het hebben uit de zon houden. Zonlicht maakt het erger
Morgen idd nogmaals met DA overleggen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tellie schreef:Jolliegirl schreef:als de DA het nou neit weet?? die is al geweest....
Ik neem aan dat ze deze mogelijkheid aan haar DA voorsteld, mocht deze er zelf niet mee komen.
quinoa schreef:Ik denk inderdaad ook dat het fytofotodermatitis
is. Wat wel handig is, om het paard binnen te zetten, de warme brandende zon kan het nog erger maken. Een schuilhok is natuurlijk ook al voldoende
Wendel schreef:Winddancer schreef:Als ik jou was zou ik morgenochtend meteen de DA bellen.
Iedereen hier op Bokt heeft wel een mening en denkt het wel te weten, vraag lekker je DA en vertrouw daar op!
Da is geweest en die weet het niet, vertrouw er dan maar op ja![]()
Naar mijn beleving kun je dan even rond vragen zoals de ts doet
Winddancer schreef:Dan heb je gewoon een waardeloze DA.
Winddancer schreef:Dan heb je gewoon een waardeloze DA.
Chiqa schreef:Winddancer schreef:Dan heb je gewoon een waardeloze DA.
Nou ja zeg....is dat aan jou om hierover een oordeel te vellen, je hoort toch wat Jolliegirl zegt?
Winddancer schreef:Ik vertrouw gewoon 100% op mijn DA, die heeft de ervaring en er jaren op gestudeerd.
Ik heb wel niet de eerste beste "klojo" die er rondloopt bij wijze van, maar wanneer hier de mensen op Bokt eerder in vertrouwen worden genomen heb ik wel mijn bedenkingen ja....
Winddancer schreef:Ik vertrouw gewoon 100% op mijn DA, die heeft de ervaring en er jaren op gestudeerd.
Chiqa schreef:Winddancer schreef:Ik vertrouw gewoon 100% op mijn DA, die heeft de ervaring en er jaren op gestudeerd.
Ja wie niet! Maar ook een arts moet soms meer onderzoek doen en kan niet zomaar even een diagnose stellen, dat heeft tijd nodig en dan nóg kan hij er helaas wel eens naast zitten of zich vergissen.
Dat kan ook jou DA overkomen, het is immers nog steeds een mens.
Tellie schreef:Er staat nergens dat ze enkel op bokt afgaat. Ik begrijp dat ze in de tussentijd dat ze geen contact heeft met haar DA er graag zo snel mogelijk achter wil komen wat er mis is met haar paard. Ik zie je punt niet echt?
Tellie schreef:Er staat nergens dat ze enkel op bokt afgaat. Ik begrijp dat ze in de tussentijd dat ze geen contact heeft met haar DA er graag zo snel mogelijk achter wil komen wat er mis is met haar paard. Ik zie je punt niet echt?
Winddancer schreef:Tellie schreef:Er staat nergens dat ze enkel op bokt afgaat. Ik begrijp dat ze in de tussentijd dat ze geen contact heeft met haar DA er graag zo snel mogelijk achter wil komen wat er mis is met haar paard. Ik zie je punt niet echt?
Ik heb het ook niet over TS, snap best dat zij er alles er voor over zou hebben om er achter te komen wat er nu mis is, maar degene die het topic over Canjer hebben gelezen hebben opeens de wijsheid in pacht
Winddancer schreef:maar degene die het topic over Canjer hebben gelezen hebben opeens de wijsheid in pacht
Winddancer schreef:Oh begrijp me niet verkeerd..ik wil ook alleen maar dat het goed komt met het paard van TS!
Daarom ook mijn sceptische opinie over de "Bokt reacties".
Ik ben gewoon iemand die liever een expert aan mijn paarden laat, maar wens TS echt het aller beste toe hoor en hoop dat het echt goed komt!
En dat meen ik echt!!!
Winddancer schreef:Oh begrijp me niet verkeerd..ik wil ook alleen maar dat het goed komt met het paard van TS!
Daarom ook mijn sceptische opinie over de "Bokt reacties".
Ik ben gewoon iemand die liever een expert aan mijn paarden laat, maar wens TS echt het aller beste toe hoor en hoop dat het echt goed komt!
En dat meen ik echt!!!