Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

spicegirl schreef:ik woon bij rotterdam en wij betalen 6 euro voor een pakje hooi.en 5,75 voor een pakje stro![]()
![]()
![]()

minkie schreef:spicegirl schreef:ik woon bij rotterdam en wij betalen 6 euro voor een pakje hooi.en 5,75 voor een pakje stro![]()
![]()
![]()
echt!!! jeetje he, nou dan zou ik het ergens anders vandaal halen. karretje achter de auro en rijden maar!!
Vonnie84 schreef:Als regiogenoot meld ik me even![]()
Ik heb ons hooi al lang (24 mei) binnen voor 2,20 euro per pakje. Super mooi glanzend, grofstengelig, niet-stoffend super hooi!
*
nickyu schreef:fjordnina schreef:2,50 zou ik ook niet graag betalen per baaltje.
doe het er voor hoor
goed hooi voor 2,50 de baal
het is hier 2 winters geleden al naar 2,75 / 3,00 gegaan (ligt per boer anders )
in het westen betaal je dat in een goed jaar voor stro
spicegirl schreef:ik woon bij rotterdam en wij betalen 6 euro voor een pakje hooi.en 5,75 voor een pakje stro![]()
![]()
![]()
Of laat ik eerder zeggen dat ik het nog niet zie gebeuren dat die constant aan het ruziën zijn, maar dat zien we binnenkort wel. Ik weet dus ook nog wel een adresje, waar wij het hooi vandaan halen, dus daar kan ik nog altijd voor je informeren als het niet werkt bij ons.