Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ninz schreef:Wat zijn eigenlijk de symptomen precies??
Sheran schreef:Een paard van een kennis heeft ook een hap taxus binnengekregen, en die heeft het gewoon overleefd. Maar ik zou ZEKER NU de DA bellen!!!
Ik ga me nu al zorgen maken over mijn paardje, die straks in een weitje met taxus komt... nu maar hopen dat ze er vanaf blijft...

Sheran schreef:Een paard van een kennis heeft ook een hap taxus binnengekregen, en die heeft het gewoon overleefd. Maar ik zou ZEKER NU de DA bellen!!!
Ik ga me nu al zorgen maken over mijn paardje, die straks in een weitje met taxus komt... nu maar hopen dat ze er vanaf blijft...
runningkawa schreef:Sheran schreef:Een paard van een kennis heeft ook een hap taxus binnengekregen, en die heeft het gewoon overleefd. Maar ik zou ZEKER NU de DA bellen!!!
eerst taxus weg halen, dan pas paard neer zetten?
Sheran schreef:Ik ga me nu al zorgen maken over mijn paardje, die straks in een weitje met taxus komt... nu maar hopen dat ze er vanaf blijft...
Sheran schreef:Haha, was het maar zo makkelijk... 't is een natuurgebied, daar mag je niet zomaar wat weghalen helaas... gelukkig waren de 2 paarden die er al stonden verstandig genoeg om er zelf vanaf te blijven, maar de mijne is zo'n vreetzak...
Sheran schreef:Haha, was het maar zo makkelijk... 't is een natuurgebied, daar mag je niet zomaar wat weghalen helaas... gelukkig waren de 2 paarden die er al stonden verstandig genoeg om er zelf vanaf te blijven, maar de mijne is zo'n vreetzak...
.runningkawa schreef:had je hem er beter kunnen laten staan....
LiVetime schreef:Er bestaat EEN kans dat ze er niet dood aan gaan. Maar wil je die kans afwachten? Voor geen goud zou k mijn dieren daar neer zetten.

Sheran schreef:Ik heb de keus tussen onmiddellijk naar de slacht brengen en haar in het weitje zetten. Dus ik kies voor het weitje. Natuurlijk zal ik er nog alles aan proberen te doen om die taxus daar weg te halen, maar paarden zijn ook niet volledig idioot...
Sjaad schreef:[naam] ( ik geloof dat je [naam] bent, je woont een straat van mij af, ik woon langs Stal oppe stiene ).
Ik zou meteen naar Ell bellen. Lekker dichtbij en daar zijn over het algemeen wel snel dierenartsen beschikbaar, in geval van spoed.
Sheran schreef:LiVetime schreef:Er bestaat EEN kans dat ze er niet dood aan gaan. Maar wil je die kans afwachten? Voor geen goud zou k mijn dieren daar neer zetten.
Ik heb de keus tussen onmiddellijk naar de slacht brengen en haar in het weitje zetten. Dus ik kies voor het weitje. Natuurlijk zal ik er nog alles aan proberen te doen om die taxus daar weg te halen, maar paarden zijn ook niet volledig idioot...
ninz schreef:wij hebben de DA straks gebeld en die zei dat ze zo weinig (hoogstens 2,3 naaldjes) binnen had dat ze er waarschijnlijk geen alst van zou krijgen. en we hebben haar dus dat tegengif gegeven