rugklachten

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lavita330

Re: rugklachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 18:59

Nikka schreef:
Het rare lopen met de voorbenen kan ook uit de nek komen........

Dit had mijn paard, heel raar stijf lopen en met haar voorbenen gekruist, maar bij haar zat het bij haar schoft...

Na 2x laten behandelen en heel wat centjes armer heeft ze gelukkig nergens meer last van!
Was zo opgelucht, wou ookal bijna foto's gaan maken, gelukkig is dat niet nodig geweest!

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 10:40

Zometeen komt de Fysio,dus dan zal er wat duidelijk worden,en t maakt niet uit waar ik heen moet rijden,als t maar goed komt.ben benieuwd

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 14:23

De fysio is geweest,Eef had maar 1 licht gevoelig plekje,blijkt dus dat ze gewoon niet zo´n zin heeft om te werken,advies lekker doorrijden,en over een maand terugbellen hoe t gaat,ze heeft wel nog een magnetisch veld gehad en een masage,ze heeft me dus gewoon beetgenomen,nou ja,liever een keer teveel gebeld dan te weinig,heb ik me dus gewoon druk lopen maken om niks,maar ja als je al zoiets mee hebt gemaakt ben je extra waakzaam,misschien iets te...bedankt voor alle adviezen.

rissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 17:50

Gelukkig maar! Je kan in ieder geval nooit voorzichtig genoeg zijn.
Veel plezier met je paardje.

Rani007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 09:15

Nikka schreef:
Het rare lopen met de voorbenen kan ook uit de nek komen........

Dat vermoeden heb ik ook.

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 07:16

Gisteren weer gereden,ze liep echt lekker,helemaal niet moeizaam en zelfs een beetje met stelling zonder veel moeite,misschien was ze gewoon wat stijf vorige week,wel t advies gekregen om langer los te rijden als normaal,misschien is ze wel een dieseltje

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 07:50

eefje03 schreef:
Gisteren weer gereden,ze liep echt lekker,helemaal niet moeizaam en zelfs een beetje met stelling zonder veel moeite,misschien was ze gewoon wat stijf vorige week,wel t advies gekregen om langer los te rijden als normaal,misschien is ze wel een dieseltje

Misschien liep ze ook beter omdat je er met een ander idee op ging zitten. Knipoog
Wanneer je denkt dat ze last van haar rug heeft ben je toch wat voorzichtiger met rijden.
Dat is normaal hoor.
Nu weet je dat er niets is dus pak je onbewust strenger door.
Daardoor gaat ze aan het werk want jij neemt de leiding.
Wel heel goed dat je haar na hebt laten kijken.
Succes