Paardje dat anebole krijgt?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CustomSAN

Re: Paardje dat anebole krijgt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 19:23

jeetje, ik vind het nogal heftig om een dier anabolen te geven maar dat kan aan mij liggen Verward

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 19:32

Lijkt niet echt fijn om een paard te hebben dat op Arnold Schwarzenegger lijkt... Haha!

louw01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 18:11

Er bestaat een natuurlijk anabool en dat zijn rijstzemelen. Vrijwel niet te krijgen in Nederland...wel in Duitsland. Japanse sumoworstelaars bijvoorbeeld zijn groot "gegroeid" op rijstkiemolie. De Duitse naam is Reiskleie....

mrsmiami

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 17:00

Mijn paard heeft ook anabolen gekregen, omdat hij moest herstellen van een blessure!
maar als je de juist dosering geeft is er niks aan de hand..
Mijn ruin, voelde zich alleen wat meer hengst, en is toen onwijs veel spieren gaan ontwikkelen..

Cristina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 09:01

Esther schreef:
giotto schreef:
Ik ga met Urielle mee...

Hoe denken de meeste mensen toch dat het komt dat die 2,5 jarige hengsten die op de keuringen verschijnen er zo mooi gespierd uitzien??

En dat vind ik diep triest... Vooral voor die paarden die al op zo'n leeftijd al zoveel moeten, is het nou zo moeilijk om nog een jaar geduld te hebben. Dat jaar verdien je later dubbel en dwars terug.

Vooroordelen ..? Mijn hengsten krijgen NOOIT een voedingssupplement, laat staan anebole. Maar ze zien er super goed uit op de keuring. Getuige dat ik de laatste 3 jaar ieder jaar een hengst goedgekeurd kreeg.
Wat en hoe ik voer ? Eerst met de ogen voeren, dus kijken hoeveel hij nodig heeft. Ik voer gewoon Havens sportbrok, geen haver, veel droge van zeer goede kwaliteit kuilvoer, wortelen en dik in het schone stro. Na de hengstenkeuring krijgen ze eenmalig een vitaminekeur . Dan een goede training, die op een rustige ontspannen manier geven wordt. Wel minstens 4 keer per dag voeren. Licht brand ook tot ca. 11 uur 'savonds, daardoor houden ze een mooi korte vacht. Haha!