Primeval Gelatinaat e.d. supplementen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Morris

Re: Primeval Gelatinaat e.d. supplementen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 11:51

TICKELS schreef:
Ik geef mijn oudere merrie (16) en ons oudje (33) Arthri-Aid van http://www.nutri-science.nl
Op de site staat nog veel meer informatie. Ik zou zeggen lees maar eens door!
Onze pony kan dankzij de Arthri-Aid nog steeds bewegen en opstaan!
Primeval is erg duur en bovendien werkte het bij onze paarden niet zo goed als Arthri-Aid.
Arthri-Aid is verkrijgbaar in vloeibare vorm (erg duur) en poedervorm.
Met de poedervorm kun je 100 dagen doen (onderhoudsdosering) en kost 75 euro.

Bij mijn vorig paard, had ik hiermee ook hele goede ervaringen.

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:09

Mijn merrie krijgt al enkele jaren Cortaflex. Ik ben het gaan geven toen zij boxrust had ivm een peesblessure. Alhoewel ze rontgenlogisch niet helemaal piekgaaf is hefet ze nog nooit een dag kreupel gelopen. (afgezien van de peesblessure) Ik ben de Cortaflex dus uit voorzorg gaan geven, ik geef het nu preventief.

Ik zag vrij snel al duidelijk verschil in de paslengte van mijn merrie. Ik had ook het idee dat mijn paard losser was als voorheen.

Inmiddels geef ik het dus al enkele jaren en ben ik niet van plan om er nog mee te stoppen Knipoog

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 14:58

MarchaL schreef:
Mijn merrie krijgt al enkele jaren Cortaflex. Ik ben het gaan geven toen zij boxrust had ivm een peesblessure. Alhoewel ze rontgenlogisch niet helemaal piekgaaf is hefet ze nog nooit een dag kreupel gelopen. (afgezien van de peesblessure) Ik ben de Cortaflex dus uit voorzorg gaan geven, ik geef het nu preventief.

Ik zag vrij snel al duidelijk verschil in de paslengte van mijn merrie. Ik had ook het idee dat mijn paard losser was als voorheen.

Inmiddels geef ik het dus al enkele jaren en ben ik niet van plan om er nog mee te stoppen Knipoog

Mijn paard heeft gisteren voor het eerst Cortaflex gekregen Lachen
Heb hiervoor gekozen afgaande op jullie reacties in dit topic en andere oude topics.

Heb nu een fles Cortaflex HA solution als kickstart, daarna denk ik maar verder op de poeder

@ MarchaL : Wat geef jij, de poeder Lachen ?

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 19:19

Ik wilde Ushi Gelatinaat gaan voeren vooral voor zijn pezen. Maar ik heb gelezen dat het ook goed voor de spieren is? Is dit ook voor als je paard snel verzuringen heeft?