Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Letizia schreef:Op de pot van 900gr betaal je 8 pond verzendkosten, doordat de euro nu gunstig is ben je dan tussen de €85 en de €93 kwijtM'n bestelling is er altijd binnen een week.

Aimee schreef:Letizia schreef:Op de pot van 900gr betaal je 8 pond verzendkosten, doordat de euro nu gunstig is ben je dan tussen de €85 en de €93 kwijtM'n bestelling is er altijd binnen een week.
In het ongunstigste geval ben je dan een tientje goedkoper uit dan in Nederland....
Tenzij je het in de winkel koopt
Letizia schreef:@Simba, zie mijn eerste post
Ik denk btw niet dat je Cortaflex als een pijnstiller moet zien, maar het kan de pijnverlichten doordat het de aanmaak van gewrichtvloeistof bevorderd en hierdoor je paard minder last heeft van de artrose, maar het heeft geen verdovende werking
Letizia schreef:Nee, meer, want in Nederland heb je de verzenkosten er nog niet bij gerekend, dus minimaal €15Tenzij je het in de winkel koopt
Hoeveel scheelt het als je die 3,6 kilo besteld? 

talented schreef:Wij voeren de vloeibare vorm van cortaflex als supplement. Niet als pijnbestrijding o i d maar gewoon als ondersteuning!
? talented schreef:Geen idee of het pijnstillend is, kan ik me haast niet voorstellen gezien het feit dat het gewoon legaal is. Ik geloof ook niet dat een kreupel paard door Kortaflex niet meer kreupelt. Je moet het gebruiken als extra/ondersteuning maar niet als bestrijding!

Er zit echt niks pijnstillends in
Letizia schreef:Waarschijnlijk omdat je oude klacht weer terug komtEr zit echt niks pijnstillends in
?

* Letizia schreef:Lees m'n post nog maar eens boven in deze pagina
*voel me net zo'n reeclamemaker*