Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Breghje schreef:Helemaal mee eens!!! Vooral met 24/7 buiten met een schuilstal, dat vind ik ook het fijnste. Gelukkig heb ik daar ook de beschikking over. De rustperiodes waren dan (neem ik aan) op stal? Jammer... ik hoop dat er snel duidelijkheid zal komen en je moeder snel belt. Kan je niet zelf een afspraak maken?
)
crossmonster schreef:Je hebt hier al vaker een topic over geopend, toen wimpelde je de adviezen die gegeven werden allemaal weg.
Laat gauw foto's maken en laat je dier met rust, klinkt als atrose of andere gewrichtsproblemen.
Ik snap persoonlijk ook niet dat je niet veel eerder bij de dierenarts aan de bel hebt getrokken.
crossmonster schreef:Je hebt hier al vaker een topic over geopend, toen wimpelde je de adviezen die gegeven werden allemaal weg.
Laat gauw foto's maken en laat je dier met rust, klinkt als atrose of andere gewrichtsproblemen.
Ik snap persoonlijk ook niet dat je niet veel eerder bij de dierenarts aan de bel hebt getrokken.
Mist schreef:Wat mij opvalt van je profiel is dat die bak (die kleine ronde) wel heel erg zwaar is, en dat hij behoorlijk tekeer gaat daarin.
Mocht er niets op de foto's te zien zijn zou ik ook een scan van de pezen laten maken (hoewel een peesprobleem zich vaak uit in vocht...) Verder vind ik het een leuke pony. Dat je te lang gewacht hebt is nu al vaak genoeg gezegd, dus ik wil je nog sterkte wensen.
We doen er gewoon alles aan om het te vinden 

TiaraBungy schreef:17 Juli ga ik naar de kliniek.. Hun gaan 'm daar rijden, en als hun het niet voelen zal ik zelf moeten rijden.
Ben benieuwd.. ik hoop dat m'n vriendin mee kan als steun..
crossmonster schreef:Ik meende dat je ooit eerder een topic geopend hebt over dat je pony goed liep in de ene bak, en kreupel liep in de andere.
De westernoefeningen die jij noemt zijn erg belastend voor het lichaam en zeker voor de benen.
Als ik een paard heb dat zo nu en dan onregelmatig loopt, gaat ie op rust of ik pas de training heel erg aan.
Weet je al wanneer je terecht kan? 7 weken is echt heel erg lang ...
Breghje schreef:TiaraBungy schreef:17 Juli ga ik naar de kliniek.. Hun gaan 'm daar rijden, en als hun het niet voelen zal ik zelf moeten rijden.
Ben benieuwd.. ik hoop dat m'n vriendin mee kan als steun..
Oké! Fijn dat er een afspraak vast staat. Hebben ze nog advies gegeven wat te doen in de tussentijd of laat je hem nu tot die datum op rust staan met evt. wat wandelen aan de hand ofzo.
Maar ik weet nu wel dat er iig niets aan de hand is met zijn kogel, knieeen enz..

TiaraBungy schreef:Even een update!!
Vandaag ben ik naar de kliniek geweest, op het eerste gezicht niet veel aan de hand.. Toen moest ik gaan rijden, en hij liep slecht.. Toen heeft de hoefsmid (van daar) hem bekapt (voor).. Daarna liep hij nog slechter..
Stukje bij beetje zijn been verdoofd, en het bleek rond zijn pees-gedeelte te zitten, want toen ze het rond die hoogte verdoofden liep hij al wat beter..
Foto's gemaakt, niks te zien op de foto's..
Nu pijnstillers/ontstekingsremmers meegekregen, als hij over 2 weken nog kreupel loopt laten we een echo maken.
We konden niet nú de echo maken ivm eventuele zwelling van de verdoving..
Nog geen zekerheid..Maar ik weet nu wel dat er iig niets aan de hand is met zijn kogel, knieeen enz..

TiaraBungy schreef:Maar die zwelling was echt minimaal, en het was niet iets waar hij kreupel op kon lopen. Voor de rest waren zijn benen gewoon ''droog'', hij moest echt heeeel goed voelen of die zwelling daar zat, maar 't was echt heel klein..
Ik kijk nog wel even aan wat ik doe..
@ Breghje: De hoefsmid is ook gewoon een soort hulp daar, alleen hij stond voor erg lang, dus heeft hij 'm daar bekapt om te kijken hoe hij daarna zou lopen.. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij er aan moest wennen, want hij had ook iets ''uit staan graven'' om te kijken of het geen hoefzweer etc. was..
Was een aardige, goede vent hoor! Ik denk dat het niet aan hem lag.
... Maar goed, gedane zaken nemen geen keer, het is nu uit te vissen of je beestje nog steeds kreupelt. Hoe doet ie het momenteel?