Blokkade in de rug, homeopathische medicijnen.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mdh

Re: Blokkade in de rug, homeopathische medicijnen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 10:36

Ik vind dat het wel heel zwaar overdreven word hier. En waar maak je je druk om, het is toch niet jou paard wat aan de pessoa loopt. Bij ieder paard werkt de genezing anders. Wie weet helpt het bij haar paard.

Ik zeg nu niet dat de een goed is en de ander fout. Wil alleen zeggen dat wat voor de een werkt de ander niet, en andersom. Uiteindelijk doen we het allemaal om ons paard te helpen toch??

Klara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 10:41

mdh schreef:
Ik vind dat het wel heel zwaar overdreven word hier. En waar maak je je druk om, het is toch niet jou paard wat aan de pessoa loopt. Bij ieder paard werkt de genezing anders. Wie weet helpt het bij haar paard.

Ik zeg nu niet dat de een goed is en de ander fout. Wil alleen zeggen dat wat voor de een werkt de ander niet, en andersom. Uiteindelijk doen we het allemaal om ons paard te helpen toch??

Het is godzijdank niet mijn paard nee.

Waar ik me druk om maak is dat een paard dat wat mankeert en pijn heeft geen echte medische zorg krijgt, alleen maar alternatievelingen. Die dus niet eens uitzoeken wat er aan de hand is maar gewoon het beest in zware training zetten.

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 10:43

Klara16 schreef:
Wat was dan de diagnose? Wat stond er op de foto's van de rug? (die heb je vast al laten maken als het dier al goed is nagekeken).

En wat is er tegen een pijnstiller? Die neem jij ook als je last hebt van je rug. Maar je paard mag het niet.

Ik neem geen pijnstiller als ik last van mijn rug heb;). En de reden daarvan is dat je als je geen pijn hebt dingen gaat doen die het alleen maar erger maken. Als jij pijn voelt doe je dat soort dingen niet. Dus ben het er niet mee eens over dat je dit paard moet volspuiten met pijnstillers. Heeft trouwens ook geen nut. geen een pijnstiller kan de pijn helemaal wegnemen. Alleen een beetje verzachten. Maar omdat ze er minder last van hebben gaan ze juist dingen doen die niet goed zijn.

Klara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 10:45

wil je dan ook even antwoorden op de eerste 2 vragen?

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 10:47

Klara16 schreef:
wil je dan ook even antwoorden op de eerste 2 vragen?

Hoe zou ik moeten weten wat de diagnose is van de dierenarts als ik er niet bij ben geweest en het mijn paard niet is??

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 10:53

Volgens het stukje was de diagnose van de DA: rugspieren zijn nog niet sterk genoeg dus je moet verder met trainen.
Maar Klara16: ik vind dat je wel erg fel bent en beetje onredelijk. Zaranka heeft duidelijk veel voor haar paard over. Daarnaast vraagt ze of mensen ervaring hiermee hebben en niet of ze in de grond gestampt wil worden omdat ze niet al haar geld inzet op de regulieren diergeneeskunde.

Klara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 10:54

oops, dacht dat jij TS was.

Vind het dan wel heel vreemd dat jij hier zo stellig komt beweren dat een DA en foto's niet nodig zijn. Je kent het paard niet eens!

Klara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 10:56

Evelijn schreef:
Volgens het stukje was de diagnose van de DA: rugspieren zijn nog niet sterk genoeg dus je moet verder met trainen.
Maar Klara16: ik vind dat je wel erg fel bent en beetje onredelijk. Zaranka heeft duidelijk veel voor haar paard over. Daarnaast vraagt ze of mensen ervaring hiermee hebben en niet of ze in de grond gestampt wil worden omdat ze niet al haar geld inzet op de regulieren diergeneeskunde.

dat is bokt voor je Knipoog

Als je advies vraagt krijg je niet altijd wat je wil horen.

Ik vind dat TS zich op een onredelijke manier vastpint op de alternatieve geneeskunde, ten koste van haar paard. En dat mag haar zeker wel eens verteld worden imo.

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 10:59

Klara16 schreef:
oops, dacht dat jij TS was.

Vind het dan wel heel vreemd dat jij hier zo stellig komt beweren dat een DA en foto's niet nodig zijn. Je kent het paard niet eens!

Ik heb niet gezegt dat het niet nodig is. Ik heb andere dingen gezegt. Heb verteld over de pessoa en dat ze vaak dat soort dingen op foto's niet kunnen zien. En dat heeft mijn da mij zelf verteld dus dan zal het lijkt mij wel kloppen! Ik ben alleen niet van de pijnstillers!! Als het om een ontsteking gaat wel maar pijnstillers werken ontsteking remment en niet tegen een rugblokkade. En dat is mijn mening. En ik ozu zelf ook niet snel foto's laten maken. Dat komt omdat mijn pony zwaar verdoofd moet worden in de kliniek en hij moet al voor vanalles verdoofd worden dus kan wel begrijpen dat mensen niet meteen foto's laten maken.

Zaranka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 11:09

Misschien in jouw ogen onredelijk tegenover het paard maar ik ben van mening dat dit veel en veel beter is voor haar.
Daarnaast het enige wat ik in jouw ogen verkeerd doe is geen foto's laten maken, toch ? Want er is een diagnose..
Waar eigelijk uit komt dat ik gewoon door moet trainen/rijden, dus wat is je punt nu eigelijk ?
Ben ik niet paardvriendelijk bezig dan om er niet op te rijden ?

Zware training waar jij het over hebt is tevens niet aan de orde, het paard loopt laag en ontspannen. En zit dus niet vast, aangezien ze met een pessoa nog alle kanten met hun hoofd opkunnen. Ze kunnen de ontspanning opzoeken..

Graag ben ik benieuwd naar mensen die het ook zo hebben aangepakt, en wat de resultaten daaruit zijn !

Paard is idd een beetje mollig Bloos
Dieet wil niet helpen, ze gaat niet akkoord met een halve dag gras eten Knipoog

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 11:14

Klara16 schreef:
dat is bokt voor je Knipoog

Als je advies vraagt krijg je niet altijd wat je wil horen.

Ik vind dat TS zich op een onredelijke manier vastpint op de alternatieve geneeskunde, ten koste van haar paard. En dat mag haar zeker wel eens verteld worden imo.

Dat je bij Bokt niet altijd het advies krijgt wat je horen wil alà maar dat ik daar dan niks van zou mogen zeggen omdat dat Bokt dan zou zijn en we dan maar moeten accepteren dat iedereen hard tegen hard mogen gaan lijkt me niet de juiste ontwikkeling.

De TS pint zich helemaal niet op een onredelijke manier vast op alternatieve geneeskunde. Ze heeft er een DA naar laten kijken. Ik vind dat je hier dus de plank mis slaat. De TS heeft er een DA naar laten kijken, die zelfs afraadt foto's te laten maken, (spieren en pezen zijn niet zichtbaar op röntgenfoto's) dan ben jij kortzichtig om te zeggen dat er foto's moeten komen. Misschien pin jij je wel op een onredelijke manier vast aan reguliere diergeneeskunde.
De opmerking over pijnstillers bijvoorbeeld, reguliere DA's zijn hier altijd zeer voorzichtig mee. Het forceren van iets is snel gebeurt bij paarden je kan ze moeilijk uitleggen het even rustig aan te doen in de wei.
Daarnaast kan training en beweging ook zorgen voor verbetering. Ooit paarden met beginnende artrose of stalbenen of spierpijn gezien. Die zijn ook altijd stijf en pas als de bloedsomloop goed opgang is en alles weer warm is gaat het weer soepel. Als dit soort paarden stil laat staan wordt het van kwaad tot erger. Dat wil je reguliere DA je ook wel vertellen.

@ TS, nee gelukkig heb ik nog niet zulke klachten in deze vorm mee gemaakt.

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 11:20

Zo (vanaf de foto) te zien heeft je paard fiks te kampen met een spierprobleem (hals en (rechter)schouder)
Deze problemen zijn prima oplosbaar, maar niet dmv Homeopathie
Al kan het wel b.v. een nierprobleem oplossen, maar geen spierprobleem
Laat je paard eens masseren door iemand van http://www.happy-athlete.nl

Klara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 11:24

Citaat:
Misschien in jouw ogen onredelijk tegenover het paard maar ik ben van mening dat dit veel en veel beter is voor haar.
Daarnaast het enige wat ik in jouw ogen verkeerd doe is geen foto's laten maken, toch ? Want er is een diagnose..
Waar eigelijk uit komt dat ik gewoon door moet trainen/rijden, dus wat is je punt nu eigelijk ?
Zware training waar jij het over hebt is tevens niet aan de orde, het paard loopt laag en ontspannen. En zit dus niet vast, aangezien ze met een pessoa nog alle kanten met hun hoofd opkunnen. Ze kunnen de ontspanning opzoeken..

JIJ bent van mening dat alternatieve geneeskunde het beste is voor je paard. Wat er dan écht het beste is voor je paard, daar wil je niet naar kijken.
En de diagnose van je reguliere DA is al vrij lang geleden. Als ik het goed begrijp is het sindsdien erger geworden en loopt ze niet meer goed met haar achterbenen. Maar je bent niet meer teruggeweest naar de DA.

De diagnose van de alternatieve arts is zoals hier al gezegd is de 'standaarddiagnose' van alle homeopathen. Hij stelt daarin dingen vast die alleen op foto en bloedonderzoeken te zien zijn dus je mag er vanuit gaan dat er niet veel van zal kloppen.

En je bent tov jezelf ook niet helemaal eerlijk: ofwel is er niks aan de hand, en kun je gewoon rijden, ofwel is er wel wat aan de hand en is dat longeren met pessoa ook niet goed.

Zaranka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 11:32

Ik zou geen conclusies trekken over personen waar je geen ervaring mee hebt. Wat ik al zei Ted is geen gewone homeophaat.
Dus ik zou vooral geen uitspraken doen van ''dat zal wel niet kloppen''. Zoals ik al zei gebruik de zoekfunctie eens..

Daarnaast blijf ik mezelf niet herhalen, ik weet wat je dwars zit maar ik pak het liever aan hoe ik zelf denk dat dat het beste is.
En dat is op deze manier. Indien dit niet werkt, kom ik mischien bij een reguliere arts terecht. Wie weet..

Zoals ik al zei ben ik op zoek naar mensen met ervaringen in homeopathie, en/of rugproblemen. En hoe zij dat hebben aangepakt.

madamX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 11:37

Klara16 schreef:
Je mag er zeker van zijn dat ik er héél wat van afweet. Maar wat jij zegt is dus dat we het paard pijn moeten laten lijden en ook moeten laten werken met pijn (longeren terwijl het niet zuiver loopt, met pessoa dan nog wel).
En dat alles omdat het baasje nu eenmaal heilig gelooft in homeopathie en niet buiten dat hokje wil denken. Jammer voor het dier. Dat is weer eens de pineut.

Gezien je uitspraken weet jij er veel te weinig vanaf.
Overigens zeg ik helemaal niet dat een dier pijn moet lijden (je leest blijkbaar niet goed en zit vol met vooroordelen).
TS heeft ook al meerdere malen aangegeven dat zij ook een reguliere DA erbij heeft gehaald.
Jou kennis wat betreft homeopathie/alternatieve geneeskunde is duidelijk NUL.

@ TS: in de opmerking van Unamie zit een harde kern van waarheid; en dan spreek ik uit ervaring. Vaak is het 'een combinatie van'.

Zaranka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 11:51

Bedankt madam X, ik zal er zeker naar kijken !

Alhoewel ze al wel wordt nagekeken/behandeld door een gediplomeerd paarden sport masseur die bij ons op stal staat.
Maar ik bekijk de website !

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:06

Zaranka schreef:

Graag ben ik benieuwd naar mensen die het ook zo hebben aangepakt, en wat de resultaten daaruit zijn !

Paard is idd een beetje mollig Bloos
Dieet wil niet helpen, ze gaat niet akkoord met een halve dag gras eten Knipoog

Zoals ik al vertelde had ik dit ook met mijn pony(nouja in iets andere vorm) de da zei dat dit een probleem was dat al jaren geleden bij de vorige eigenaar begonnen moest zijn omdat het al zo erg was. Dit kwam door spanning en nog meer dingen. Het is nogal een stresskipje:P. Aan de teugel en laag lopen kon hij niet doordat hij een pijnlijk gespierde onderhals had. Maar toen ik hem kocht zag ik daar geen kwaad in. Ik was toen nogal onwetend en ik kon hem toen al 2 jaren en hij had bijna nooit wat op soms te korte hoeven na. Ik ging steeds vaker en langer rijden (wel opbouwend) en het langst dat ik heb gereden was 6uur door de duinen en het strand (met natuurlijk pauze om wat te drinken en te eten!!!) Het ging naar mijn idee altijd goed. Toen ik terug kwam van vakantie(hij was meegeweest en ik reed daar die ritten van 6 uur enzo) was hij de dag na thuiskomst ineens kreupel/stijf aan het einde van de les. Hij ging steeds slechter lopen dus bn ik de les uitgegaan. Hij stond gewoon overdag op het land. Ik had hem toen een maand lang overdag op het land 's avonds in de paddock en wandelen gegeven. Daarna ging ik buitenrijden omdat hij de conditie niet had voor de les. Het buitenrijden ging goed en hij liep daar NOOIT kreupel of stijf. Dat deed ik zo een paar weken tot hij weer conditie had en ging voor mezelf rijden in de bak. Tenminste dat was ik van plan. Het stappen deed hij al moeizaam en draven was een ramp. Dus ik er weer uit en ben buiten met hem gaan stappen. Op de terug weg ging hij zelf draven en er was niets meer te zien. Dit vond ik vreemd en dacht dat hij niet wou werken en dus daarom kreupel liep in de bak. Ik probeerde het daarna weer een paar keer in de bak maar dta ging ook niet. Dus DA gebeld. Die zou langskomen. Ik moest hem laten draven ad hand en dat was redelijk oke. Het longeren ging ook goed alleen keek hij vaak naar buiten. Die DA zei dat het wel meeviel en gaf mij lichte pijnstillers omdat hij dacht aan een ontsteking op linksachter. Ik moest hem rust geven en lekker op het land zetten. Ook gewoon in de paddock en na een week moest ik gaan longeren en rijden. Ik er weer op (in de bak) het ging beter maar hij was nog wel een beetje stijfjes. Moest ook gewoon in de lessen rijden. Ik ben gewoon gaan rijden en na 2 weken ging het weer barslecht. Ik weer gebeld en hij zou langskomen. Omdat ik wist dat mijn paard het alleen liet zien onder het zadel ben ik erop gegaan voor de dierenarts er was(stappen) en liet hem draven toen hij er was. De DA schrok er heel erg van! Mijn pony liep niet meer op dat been en als hij hem al neerzetten alleen het teentje. Ik moest meteen stoppen en kreeg ik zwaardere pijnstillers tegen de ontsteking. Gewoon in de paddock en veel stappen. Na twee weken moest ik weer bellen hoe het ging. Naar mijn idee ging het goed maar ik liet hem natuurlijk niet draven en ik zat er ook niet op. Toen was hij weer langsgekomen en moest hem weer voor laten draven. Niks te zien natuurlijk. Longeren ook niet. Nou viel het hem deze keer op en zei hij dat het misschien wel uit zijn rug zou kunnen komen. Maar dat hij niet snapte waarom linksachter dik was. Hij zei dat er een da op de kliniek werkte die ook een speciale opleiding voor ruggen had gedaan en die zou de week erna komen kijken. Het eerste dat die vrouw opmerkte was dat hij heel gespannen is. Hij liep gespannen, hield alles vast en had een onderhals van hier tot Tokio. Ze ging voorzichtig(hij is bang voor vreemde mensen en dus ook voor da, smid en dergelijke) met haar handen over zijn rug heen en voelde wat hij deed. De linkerkant van zijn rug was het meest pijnlijk omdat hij die niet (bijna nooit) ontspande. Ze zei ook dat het nog wel jaren zou duren voordat het over zou zijn. Ze zou elke dinsdag middag komen om zijn rug te behandelen en ik moest hem vooral veel in de paddock zetten want dan kon hij rollen (dat is ook goed voor de rug). Ik mocht 2 keer per week 10 minuten stappen maar dan moest hij laag bij de grond lopen met zijn neus en ontspannen zijn. De rest vd week longeren.(toen nog zonder iets) Een meisje op stal had een pessoa en die probeerde ik ( op de laagste stand tussen de benen door), het ging super goed en dat zei ik tegen de da. Ze adviseerde mij dat vaker te doen en gaf me ook oefeningen om hem zijn rug omhoog te laten drukken. Na een tijdje toen ik hem weer aan het longeren was merkte ik tijdens het stappen dat hij niet lekker liep. En het draven was helemaal bagger. Ik haalde de pessoa eraf en liet hem zo draven. Ook nog steeds slecht. Ik belde gelijk de da. Zijn linkerachterbeen was nog dikker en er zat zowat geen vorm meer in. Ze kwamen gelijk de vorige dag. Het bleek(aan zijn stal te zien) dat hij had vastgelegen en dus is gaan slaan tegen de muren. De da zei 2 weken stappen met zware pijnstillers(die niet hielpen) en koelen. Na 2 weken kwam die vrouw van zijn rug weer en stuurde mij door naar de kliniek waar ik een week later terecht kon. Hij mocht de dagen voor de kliniek niet zijn stal uit. In de kliniek werd een echo gemaakt en foto’s van het been. Hij had een peesschede. Ik was helemaal opgelucht want de geneesperiode van dit zou maar 6weken duren en ze dachten al aan een diepe buigpees blessure waarvan de kans groot is dat dat nooit goed zou komen. Ik helemaal blij naar huis eigenlijk. Ze hadden daar zijn been ingespoten met spul tegen de ontsteking en hij moest 2 dagen pijnstillers en volledige stalrust. Daarna 6weken stappen en weer bellen. In het eerste weekend ging het al mis. Hij was niet te houden en levensgevaarlijk. Dus had ik hem met beschermers in de kleine paddock gezet. Hij ging helemaal uit zijn stekker maar hij had niets. Hij ging gewoon elke dag los en hij bleef daar rustig onder. Na 4 weken ging ik steeds ff zwemmen met hem zonder zadel erop het water in en het ging steeds beter. De zwelling werd iets minder maar ging niet helemaal weg. Ik had hem toen ook gewoon op het land gezet(alleen overdag). Hij stond in een rustig groepje en had het naar zijn zin. Hij verveelde zich wel soms dus ging steeds vaker met hem buiten stappen zonder zadel. Soms ging hij uit zichzelf draven en ik liet hem dan even gaan. Wij belden daarna de da weer met de mededeling dat het heel goed ging en dat hij op t land stond(dat werd eerst afgeraden maar hij brak zijn stal af als zijn vriendjes naar buiten mochten en hij niet). De da zei dat hij daar wel blij mee was en dat ik maar moest gaan rijden. Ik reed hem toen een tijdje steeds een kwartiertje in met een losse slof voor de ontspanning en longeerde hem 2keer per week met pessoa. Nou 1,5 maand later gaat het supergoed en kan hij alweer 3,5 uur lopenJ. Gister wedstrijd gehad. En hij liep heel lekker. Met losrijden beter maar dit was ook weer de eerste wedstrijd na 1 jaar. Dus was tevreden. Hij was wel beetje onzeker merkte ik in de proef en liep niet lekker door op mijn been. Maar dat gaan we oefenen. Ik blijf hem regelmatig longeren en doe ook steeds die oefeningen voor zijn rug. Misschien een tip om die da die mijn pony behandelt heeft ernaar te laten kijken?
Afbeelding
Toen merkte ik niets aan hem
Afbeelding
Moeite om aan de teugel te lopen door die hals.
Afbeelding
Zo loopt hij nu:)!!

Zaranka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 20:09

Voor de geintresseerde ze krijgt de volgende medicijnen;
3 dagen Triosaninum C30
7 dagen pauze
3 dagen Hydscyamud Nis C30
Een reinigingskuur van 20 druppels per dag totdat het flesje op is ''perfect serie clean''

Haar eerste 3 dagen medicijnen zitten erop, nu 7 dagen pauze en dan de volgende.

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 15:36

Zaranka schreef:
Voor de geintresseerde ze krijgt de volgende medicijnen;
3 dagen Triosaninum C30
7 dagen pauze
Een reinigingskuur van 20 druppels per dag totdat het flesje op is ''perfect serie clean''

Haar eerste 3 dagen medicijnen zitten erop, nu 7 dagen pauze en dan de volgende.

Waarvoor zijn die medicijnen precies?? Gister was de da bij ons op stal(die vrouw die blazer zijn rug gedaanheeft)En ze vroeg hoe het met hem ging. Ik vertelde dat ik wedstrijd had gereden en dat hij nog nooit zo lekker gelopen heeft. Ze was verbaasd dat het nu al weer zo goed met hem gaat!:)

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 15:38

Hoi, ik heb zelf een paar jaar homeopathie gestudeerd (niet afgemaakt) en verschillende paarden bij mij thuis kunnen helpen; heb je o.a. Anrica Montana en Symphytum Officinales gehad bij deze klachten? Of hypericum?

Zaranka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 15:46

Hoi de medicijnen zijn voornamelijk bedoeld om de overtollige spierweefsels te laten verdwijnen. En te laten ontspannen. Daarnaast krijgt ze een reinigingskuur voor haar nieren.

Detour: wat ik heb gekregen zijn de bovenstaande medicijnen voor de rest niets, ken je die medicijnen toevallig ?
Roxxxjie: bedankt voor je uitleg maar ik kijk eerst dit aan. Wellicht als dit niet helpt dat ik je pm, iig erg bedankt !
En fijn dat het bij jouw weer goed gaat !
Laatst bijgewerkt door Zaranka op 08-07-08 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 15:49

Klara16 schreef:
Als ik het goed begrijp zijn jullie nu al 6 weken aan de sukkel met een paard dat rugpijn heeft en niet lekker loopt.

Is het al eens bij je opgekomen om ermee naar een échte DA te gaan en foto's te laten maken van die rug???

Het is imo geen goede zorg voor je paard als je er het hele alternatieve circus op loslaat zonder één enkele keer naar een 'echte' DA te gaan en hem te laten vaststellen wat er dan precies aan de hand is.

Voor het geld hoef je het niet te laten want voor het bedrag dat je nu al aan die 2 'therapeuteraars' hebt uitgegeven heb je ook al een consult en foto's. Dan wéét je tenminste wat er aan de hand is en kan je eraan beginnen werken.

Erg goed verwoord! Ik ben het helemaal met je eens. Een osteopaat kan vaak heel veel betekenen voor je paard, maar dan moet je wel de goede hebben! Ik kan je Sandra van Leeuwen aanbevelen, die is naast osteopaat ook dierenarts. Is ook heel eerlijk als het niet te behandelen is met osteopathie.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 15:53

Zaranka schreef:
Hoi de medicijnen zijn voornamelijk bedoeld om de overtollige spierweefsels te laten verdwijnen. En te laten ontspannen. Daarnaast krijgt ze een reinigingskuur voor haar nieren.

Detour: wat ik heb gekregen zijn de bovenstaande medicijnen voor de rest niets, ken je die medicijnen toevallig ?
Roxxxjie: bedankt voor je uitleg maar ik kijk eerst dit aan. Wellicht als dit niet helpt dat ik je pm, iig erg bedankt !
En fijn dat het bij jouw weer goed gaat !
Waar staan ze? Ik zie ze niet. Bloos

Zaranka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 15:59

Toch snap ik niet waarom menig bokt zo tegen homeopathie is..

Osthiophaat/fysio die bij mij is geweest is Irmgard Michielsen (http://www.fysiotherapie-paard.com/)

Het is niet dat mijn paard in zware training staat zoals gespeculeerd wordt, 5 maal per week 10 a 15 min aan de pessoa vind ik niet zwaar. (dit is gewoon een lichte revalidatietraining)
Daarnaast heb ik genoeg kennis om te weten wanneer iets wel of niet werkt. Dus als dit niet zal werken merk ik dat absoluut, en tot zolang wordt mijn paard niet bereden.
Ik word er wel een beetje moe van om mezelf continue te moeten verdedigen waarom ik voor deze manier kies. Lees het topic nogmaals zou ik zeggen, ik dacht dat ik mezelf aardig duidelijk heb gemaakt.

Trouwens dit is een mooie gelegenheid om homeopatie eens publiekelijk te testen, wat mijn ervaringen zijn en de vorderingen..
Laatst bijgewerkt door Zaranka op 08-07-08 16:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Zaranka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 16:00

3 dagen Triosaninum C30
7 dagen pauze