energievelden en magneten

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

detour

Re: energievelden en magneten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 11:46

Elke87 schreef:
Weten jullie ook wat de kosten zijn om zo iemand te laten komen?

ja. daar word je niet blij van, maar als je in de buurt zit kan ik wel bij je pendelen of er aders onder de grond zitten die de boel verstoren.

De rest moet iemand andes doen, ik kan het echt niet weten, die FB is een wetenschapper, ik weet daar echt te weinig van. Bloos

maar 150 euro ben je zo kwijt.

Al is de gezondheid van je dier dat waard toch?..
Ach gut

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 11:47

We staan dagelijks onder spanning door allerlei invloeden. Wat belangrijk is dat je lichaam een rustmoment krijgt om te ontladen. Dat lukt niet onder een hoogspanningskabel en dect van telefoons etc.
Als die rustmomenten er niet zijn wordt ga je klachten krijgen misschine niet direct maar zeker wel op termijn en bij de een eerder als bij de ander. Het lijf of paardenlijf in dit geval moet rust kunnen krijgen om te herstellen.
Goed onderwerp, ik moet helaas naar de markt met mijn dochters.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 11:48

Fijn weekend garny, leuk dat je er voor open staat, heb ooit zelf zo'n topic geopend maar iedereen blies het weg...

Wandelen helpt goed om straling af te laten vloeien. Da's o.a. een reden dat we naar Zwitserland gaan om daar te gaan lopen, maar thuis kan dat ook prima.

Elke87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 11:49

150 euro is niets tegenover de kosten die ik er al voor uit heb gegeven, maar wat allemaal nauwelijks heeft geholpen..

Elke87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 11:50

Garny in ieder geval heel erg bedankt voor je informatie.. Lachen

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 11:50

Gewoon contact openemen, mailen kost niks en lekker googlen. Als je in de buurt woont kan ik je misschien helpen emt het andere probleem.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 11:50

ik heb eens een topic geopend over ioniseren van lucht in je huis ( luchtzuivering) wat ik daar op kreeg.... was echt lachen, niemand scheen het te snappen, of te willen snappen, was een kort topic geloof ik. maar ik ga, jullie ook fijne dag

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 11:51

ja, bizar idd, zijn nb uitzendingen van geweest van de consumentenbond op t.v...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 12:13

Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die het voor minder doen.

hier in heesch zit ook zo'n dure pief. Maar ik laat altijd een boer komen die ik ken, die doet het voor een kwart Knipoog

Elke87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 12:19

Ja dat is altijd het risico met dit soort 'zweverige' dingen. Je hebt er genoeg mensen bij zitten die zeggen dat ze het kunnen en er een smak geld voor vragen..

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 12:22

Ik ken iemand die vraagt per waterader een bepaald bedrag ... belachelijk. Natuurlijk vind hij er altijd meer dan een ....

Elke87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 12:27

vandaar ook mijn vraag of mensen er ervaring mee hebben en mij iemand kunnen aanbevelen..

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 12:30

Hmmmm.... Leuk dat er een topic is over dit onderwerp Lachen

Moet eerlijk toegeven dat het energieveldenverhaal in combi met wiggelroede me een beetje ver gaat Bloos Ook bij magneetvelden heb ik nog steeds zo mijn twijfels, mede doordat ik lange tijd een magneetvelddeken bij paarden heb gebruikt en dat werkte echt totaal niet. Nu ben ik een tijdje geleden gewezen op de resultaten van bioscanlight en Gerry van Oossanen die ook met magneetveldtherapie werkt, zodat ik daar toch ook weer meer interesse in heb.
Laat ik het zo zeggen: Ik wijk graag af van reguliere wegen, maar houd toch graag mijn hoofd erbij.

Maarrrr... Haha!
Als het gaat om elektrosmog en de gevolgen daarvan sta ik vooraan.
Ik kan elektriciteit horen en voelen, te veel straling en ik kan absoluut geen oog dicht doen terwijl ik een zeer goede rustige slaper ben. Hier in huis kan alle apparatuur afgesloten worden van elektriciteit, de dect-telefoon is na een slapeloze week in de prullebak beland en vervangen door een ouderwetse kabeltelefoon (was bijna niet meer te krijgen Boos! ). Helaas moet de koelkast 's nachts aanblijven, maar televisie, computer, wasmachine, afwasmachine enz. alles gaat van het elektriciteitsnet af. Als er één schakel aan staat, weet ik dat binnen een minuut als ik in bed lig. Arm vriendje, die mag dan gaan zoeken welke nog uit moet Clown Ook de lampen gaan van het net af. Let vooral op lampen met dimmers, die blijven elektrosmog afgeven, ook als de lamp in feite uit is.
Als de onderbuurvrouw in bed tv kijkt, kan ik niet slapen en da's niet vanwege het geluid.
Als de buurvrouw 's nachts de wasmachine aanzet, zit ik rechtovereind en kan ik beter een boek pakken.
Mijn moeder heeft het nog veel erger. Die heeft in haar huidige huis maar één plek waar ze redelijk kan slapen ivm de elektrosmog van de koelkasten van de buren Nagelbijten / Gniffelen
Ze gaat nu naar een biowoning verhuizen, hopelijk is het daar beter. Wij willen zelf in een volgend huis een kooi van Fahrenheit aanleggen.

Mijn paard komt absoluut niet in een stal waar de hoogspanningskabels overheen lopen!
Hier in de buurt zit één leuke stal, maar die zitten dus onder een hoogspanningskabel. Ik ben twee keer wezen kijken, maar werd gewoon echt niet goed... Moet er niet aan denken dat m'n paard daar 24/7 zou moeten staan.

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 12:31

Laatst was er een documentaire op televisie over mensen die in een dorpje woonden waar een hele grote zendmast stond. (zo een voor telefoon en internet). Die mensen hadden hele stale constructies om hun bedden heen gebouwd om normaal te kunnen slapen. Hier werden de mensen ook met bosjes tegelijk ziek (van zeer ernstig tot minder ernstig). Er zijn verschillende instanties langs geweest en hun conclusie was: als je fijn kunt slapen in zo'n kooi, doen wij er niks aan.

Hiermee wil ik zeggen dat ik er ook zeker ben dat je last kunt hebben van straling, maar dat instanties hier hun ogen voor dicht houden. Ik hoop dat je iemand kunt vinden die je kan helpen!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 12:37

Elke87 schreef:
vandaar ook mijn vraag of mensen er ervaring mee hebben en mij iemand kunnen aanbevelen..

Waar woon je ongeveer, dat is wel makkelijk als we iemand moeten aanbevelen Haha!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 12:40

heb net contact gehad met TS, en zal waarschijnlijk in augustis bij haar langs gaan.

tenzij TS toch anders wil?..

Elke87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 12:42

detour schreef:
heb net contact gehad met TS, en zal waarschijnlijk in augustis bij haar langs gaan.

tenzij TS toch anders wil?..

Ja nee.. Jij mag sowieso langskomen.. Maar wil daarmee geen andere uitsluiten.. Lachen

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 12:44

Dat moet je ook zeker niet doen, hoor.
Ik heb alleen ervaring in het meten van aardmagnetische velden bij andere mensen (en hun dieren), de rest zul je verder zelf meoten uitvinden..

Als er veel laag of hoogfrequente sraling is zal ik haar wel kunnen voelen. kan haar echter niet meten. meten is weten.

Elke87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 12:46

crossmonster schreef:
Elke87 schreef:

Waar woon je ongeveer, dat is wel makkelijk als we iemand moeten aanbevelen Haha!

Ja dat is waar.. Lachen Mijn paard staat in Dronten..

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 12:50

Pellie van bokt woont met paarden in de buurt van een hoogspanningmast,
heeft daar veel problemen door en weet daardoor weer van alles over oplossingen.
Zal haar even op dit topic attent maken. Lachen

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 12:50

Aimee schreef:
Hmmmm.... Leuk dat er een topic is over dit onderwerp Lachen

Moet eerlijk toegeven dat het energieveldenverhaal in combi met wiggelroede me een beetje ver gaat Bloos Ook bij magneetvelden heb ik nog steeds zo mijn twijfels, mede doordat ik lange tijd een magneetvelddeken bij paarden heb gebruikt en dat werkte echt totaal niet. Nu ben ik een tijdje geleden gewezen op de resultaten van bioscanlight en Gerry van Oossanen die ook met magneetveldtherapie werkt, zodat ik daar toch ook weer meer interesse in heb.
Laat ik het zo zeggen: Ik wijk graag af van reguliere wegen, maar houd toch graag mijn hoofd erbij.

Maarrrr... Haha!
Als het gaat om elektrosmog en de gevolgen daarvan sta ik vooraan.
Ik kan elektriciteit horen en voelen, te veel straling en ik kan absoluut geen oog dicht doen terwijl ik een zeer goede rustige slaper ben. Hier in huis kan alle apparatuur afgesloten worden van elektriciteit, de dect-telefoon is na een slapeloze week in de prullebak beland en vervangen door een ouderwetse kabeltelefoon (was bijna niet meer te krijgen Boos! ). Helaas moet de koelkast 's nachts aanblijven, maar televisie, computer, wasmachine, afwasmachine enz. alles gaat van het elektriciteitsnet af. Als er één schakel aan staat, weet ik dat binnen een minuut als ik in bed lig. Arm vriendje, die mag dan gaan zoeken welke nog uit moet Clown Ook de lampen gaan van het net af. Let vooral op lampen met dimmers, die blijven elektrosmog afgeven, ook als de lamp in feite uit is.
Als de onderbuurvrouw in bed tv kijkt, kan ik niet slapen en da's niet vanwege het geluid.
Als de buurvrouw 's nachts de wasmachine aanzet, zit ik rechtovereind en kan ik beter een boek pakken.
Mijn moeder heeft het nog veel erger. Die heeft in haar huidige huis maar één plek waar ze redelijk kan slapen ivm de elektrosmog van de koelkasten van de buren Nagelbijten / Gniffelen
Ze gaat nu naar een biowoning verhuizen, hopelijk is het daar beter. Wij willen zelf in een volgend huis een kooi van Fahrenheit aanleggen.

Mijn paard komt absoluut niet in een stal waar de hoogspanningskabels overheen lopen!
Hier in de buurt zit één leuke stal, maar die zitten dus onder een hoogspanningskabel. Ik ben twee keer wezen kijken, maar werd gewoon echt niet goed... Moet er niet aan denken dat m'n paard daar 24/7 zou moeten staan.

Aardmagnetische velden kun je idd met een wichelroede peilen. boeren die dieren op het land hebben lopen die kwakkelen, huren hier in de buurt wel eens mensen in die dat dus toepassen en de dieren verplaatsen. Mijn opa- broodnuchter- had een kreupel paard en was uitgevogeld in de reguliere sector; heeft zo iemand laten komen, paard op een goed stuk wei gezet en het dier was binnen een uur van zijn keupelheid af. Toeval of niet; het heeft gewerkt.

Elke87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 12:51

Botervlieg schreef:
Pellie van bokt woont met paarden in de buurt van een hoogspanningmast,
heeft daar veel problemen door en weet daardoor weer van alles over oplossingen.
Zal haar even op dit topic attent maken. Lachen

Thnx.. Lachen

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 12:57

detour schreef:
Aardmagnetische velden kun je idd met een wichelroede peilen. boeren die dieren op het land hebben lopen die kwakkelen, huren hier in de buurt wel eens mensen in die dat dus toepassen en de dieren verplaatsen. Mijn opa- broodnuchter- had een kreupel paard en was uitgevogeld in de reguliere sector; heeft zo iemand laten komen, paard op een goed stuk wei gezet en het dier was binnen een uur van zijn keupelheid af. Toeval of niet; het heeft gewerkt.

Okee, en kun je me dan ook vertellen wat die aardmagnetische velden zijn? Of wat de oorzaak is?

Elke87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 12:58

madamX schreef:
Er is een groot welles/nietes spelletje gaande als het gaat om het gevaar van electromagnetische straling. Mij is wel bekend dat bij dieren, die onder hoogspanningsleidingen leven, veel gezondheidsproblemen geconstateerd zijn; persoonlijk wil ik geen dieren houden in de buurt van electromagnetische velden.
Op de site http://www.electroallergie.org/Overgevo ... welkom.htm kan je meer algemene info vinden.
Dat jouw paard (en die anderen) gezondheidsproblemen hebben kan volgens mij degelijk veroorzaakt worden door straling; het is alleen heel erg moeilijk aantonen. Vaak worden zaken als bouw van de stal, stalklimaat, etc. eerder onderzocht.

thnx.. staat wel goede informatie op deze site.. Lachen

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 12:59

Aimee, hier wordt het prachtig uitgelegd, ik ben niet zo'n techneut. Clown
Heb alleen de gave om het aan te voelen en gezonde plekken te vinden.
En daar help ik andere graag bij. Knipoog
Zo zijne r ook huilbaby's die boven zo'n ader zitten, en op een slaapkamer elders prima kunnen slapen.

www. beterjezelf.nl

Geopatische belasting

Aardmagnetische velden
Onder geopatische belasting wordt de straling van binnen en buiten de aarde verstaan, waaronder de invloed van wateraders. Deze straling kan zowel een positieve als een negatieve invloed op ons hebben.
Een waterader onder een huis kan een positieve invloed hebben op de gezondheid van iemand die daar gevoelig voor is.

Uit een praktijk-case: In de zeer warme zomer van 2003 viel deze waterader droog. Het wegvallen van de positieve invloed had een negatieve uitwerking in de vorm van een terugval van meer dan de helft van de energie van de bewoner. Dit ging bovendien gepaard met heftige emotionele reacties.

Datgene dat in de volksmond straling wordt genoemd zijn magnetische velden.
Op het internet is veel informatie beschikbaar over bijvoorbeeld de 'Hartmannlijnen' en het 'Currynet'.
Twee belangrijke, invloedrijke stoorvelden zijn het Currynet, dat zijn oorsprong vindt in het magma van de aarde, en het Globenet met zijn Hartmannlijnen, dat zijn oorsprong vindt in de kosmos.
De afzonderlijke lijnen veroorzaken in het algemeen geen overlast, maar daar waar de lijnen elkaar kruisen kun je een zeer sterke toename van het magnetisch veld meten.
Merk hierbij op dat een knooppunt in het gunstigste geval een kruising van twee Currylijnen kan zijn, maar in het ergste geval een kruising van twee Currylijnen plus twee Hartmannlijnen. Je kunt je voorstellen dan er in zo'n punt een enorme piek van energie is.
Wanneer een dergelijk punt samenvalt met de plaats waar je regelmatig zit, of slaapt, kan dit na verloop van een aantal jaren vervelende tot desastreuze gevolgen voor de gezondheid hebben.