Hmmmm.... Leuk dat er een topic is over dit onderwerp

Moet eerlijk toegeven dat het energieveldenverhaal in combi met wiggelroede me een beetje ver gaat

Ook bij magneetvelden heb ik nog steeds zo mijn twijfels, mede doordat ik lange tijd een magneetvelddeken bij paarden heb gebruikt en dat werkte echt totaal niet. Nu ben ik een tijdje geleden gewezen op de resultaten van bioscanlight en Gerry van Oossanen die ook met magneetveldtherapie werkt, zodat ik daar toch ook weer meer interesse in heb.
Laat ik het zo zeggen: Ik wijk graag af van reguliere wegen, maar houd toch graag mijn hoofd erbij.
Maarrrr...

Als het gaat om elektrosmog en de gevolgen daarvan sta ik vooraan.
Ik kan elektriciteit horen en voelen, te veel straling en ik kan absoluut geen oog dicht doen terwijl ik een zeer goede rustige slaper ben. Hier in huis kan alle apparatuur afgesloten worden van elektriciteit, de dect-telefoon is na een slapeloze week in de prullebak beland en vervangen door een ouderwetse kabeltelefoon (was bijna niet meer te krijgen

). Helaas moet de koelkast 's nachts aanblijven, maar televisie, computer, wasmachine, afwasmachine enz. alles gaat van het elektriciteitsnet af. Als er één schakel aan staat, weet ik dat binnen een minuut als ik in bed lig. Arm vriendje, die mag dan gaan zoeken welke nog uit moet

Ook de lampen gaan van het net af. Let vooral op lampen met dimmers, die blijven elektrosmog afgeven, ook als de lamp in feite uit is.
Als de onderbuurvrouw in bed tv kijkt, kan ik niet slapen en da's niet vanwege het geluid.
Als de buurvrouw 's nachts de wasmachine aanzet, zit ik rechtovereind en kan ik beter een boek pakken.
Mijn moeder heeft het nog veel erger. Die heeft in haar huidige huis maar één plek waar ze redelijk kan slapen ivm de elektrosmog van de koelkasten van de buren

Ze gaat nu naar een biowoning verhuizen, hopelijk is het daar beter. Wij willen zelf in een volgend huis een kooi van Fahrenheit aanleggen.
Mijn paard komt absoluut niet in een stal waar de hoogspanningskabels overheen lopen!
Hier in de buurt zit één leuke stal, maar die zitten dus onder een hoogspanningskabel. Ik ben twee keer wezen kijken, maar werd gewoon echt niet goed... Moet er niet aan denken dat m'n paard daar 24/7 zou moeten staan.