Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Esther_20 schreef:Het is al een aantal keren gebeurd dat de paarden ter plekke gingen staan slapen ofdat zij het gevoel van het dier over kon nemen.

3line schreef:ik vind `al dat soort dingen` niet echt mijn ding. ik geloof er ook niet zo erg in.
maar om heel eerlijk te zijn.. wat doe je dan? je zegt dat je reiki doet, maar ik aai mijn paard ook wel eens![]()
reiki is toch ook handoplegging en al?![]()
naja, je zult wel denken rare opmerking, maargoed ik zie even niet wat/hoe anders dat is.
). Deze symbolen kunnen we ook in een behandeling met directe handoplegging gebruiken trouwens 
Ilsiie schreef:Esther_20 schreef:Het is al een aantal keren gebeurd dat de paarden ter plekke gingen staan slapen ofdat zij het gevoel van het dier over kon nemen.

Arabesk schreef:Het is aan mij niet besteedt. Voor mij heeft het net zo veel waarde als drie tuinkabouters in de weide van je paard zetten en dan zeggen dat ze een positief effect hebben

en de ander kant
.
Ik heb zelf Reiki I en II maar ik zal nooit zeggen dat ik "ingewijd" ben.
De symbolen heb ik ook zo m'n vraagtekens bij, want volgens mij gaat het prima zonder.

Rashja schreef:Mijn pony krijgt vandaag zijn eerste behandeling.
En als dat goed bevalt ik mischien ook wel.
Alles mij kunnen helpen teminste![]()
Ik ben echt heel erg benieuwt hoe dit gaat lopen.
Ene kant heb ik echt zo iets vanen de ander kant
.

Chrisss schreef:Helaas ben ik door pech onder weg (auto liet me staan, hihi) niet zover gekomen. Maar we spreken snel weer af voor een nieuwe afspraak en dan kun je hier even laten weten hoe jullie (jij en je pony) het hebben ervaren.
P.S. ik ben geslaagd voor mijn opleiding voor de MSFC, joepie!!!!!!!!!! (Of-topic)