Scheilwortel ontsteking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Re: Scheilwortel ontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 20:39

hoe is het nu met de dame?

Heb overigens ook een paard bij die handelaar vandaan en blijkt toppertje te zijn, dus kennelijk had ik er eentje van die 10%??

Neverhere

Re: Scheilwortel ontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:12

O gatver, wat een spanning. Hoe is het nu met haar.
En trouwens, ivermectine spuiten is volgens mijn DA ten strengste verboden!!! Volgens hem kunnen ze echt acuut dood omvallen.
Wil je niet bangmaken maar je wel op de gevaren ervan wijzen.
Heel veel sterkte, ik duim dat ze snel opknapt.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 17:51

piggeljay schreef:
@wishbone: dan wens ik jullie succes.... ik ben mijn € 2500,- voor een uit de dood opgestane merrie nog steeds kwijt en die gaat hij waarschijnlijk ook niet betalen.
sterker nog hij zwijgt gewoon in alle talen en doet net of ik niet besta _-:(

Sorry ik weet dat dit een oud topic is maar heb m met zoekfunctie gevonden omdat ik wat problemen heb met dezelfde handelaar. Zou je mij (mag ook per pb) wat meer info kunnen sturen over wat je hierboven schrijft ? Ik ben bezig met verzamelen van info voor een zaak tegen deze " meneer"

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 17:56

wishbone schreef:
kosten gaan zij verhalen. Ow en Piggeljay, krijg wel beetje hoop THANX

ik weet is een oud topic ; maar ik ben benieuwd hoe het is afgelopen met het paardje ? helemaal beter geworden ? en is het gelukt met de kosten verhalen op de handelaar? Ik ben zelf ook bezig met verzamelen van info over deze handelaar.. maar een vriendin van mij heeft 2 jaar geleden geprobeerd een zaak tegen hem aan te spannen (ze had een paard gekocht en die was kort daarop kreupel, bleek dat hij geopereerd moest worden, kostte duizenden euro's maar cozijnsen wou natuurlijk geen geld terug geven van aankoop bedrag of mee betalen aan operatie , hij was zelfs de papieren van het paard niet geven.. die heeft ze wel via een omweg gekregen, maar toen ze de kosten op hem wou verhalen van operatie toen kon de advocaat niks doen omdat hij nergens stond ingeschreven (woonde op camping) vandaar dat ik benieuwd ben of dit bij jou ook zo was?